/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
suzuki street magic. Bremsekaliber købes
Fra : scania
Vist : 872 gange
50 point
Dato : 06-10-03 18:19

Hej There.

Er der nogen der skulle have en Bremsekaliber til en suzuki street magic til salg.

Så vil jeg være den glade køber, Hvis altså prisen er rigtig.

mail mig på joh_chri@hotmail.com

Scania

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-10-03 06:56

Tjeck da www.dba.dk der er flere ssm'er til salg...

Kommentar
Fra : scania

Dato : 07-10-03 18:03

Jo tak, Men det er ikke en hel maskine jeg skal bruge, Men kun bremsekaliberen. Resten har jeg.

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 09-10-03 14:31

Hvorfor søren hopper du ik ind på www.thansen.dk, < de har !
eller www.metrakit.dk hvis det skal være fede skiver

MVh

Kommentar
Fra : scania

Dato : 09-10-03 21:38

De er nu altså verken bremseskive eller klodser jeg skal bruge, Men bremsekaliber. Den hvor bremse klodserne sider i. Den har verken thansen,eller andre. Kun som original suzuki del. og så er den lidt dyr.

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 09-10-03 21:58

ja men nu sagde du ligesom ikke, at den skulle være uoriginal, og man skal æddersatme ik købe uroginalt når det gælder bremser!!!