/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Udlejningsejendomme
Fra : mads_jac
Vist : 310 gange
50 point
Dato : 06-10-03 11:19

Hej,

Jeg overvejer at investere i udlejningsejendomme. Er der nogen der ved hvor jeg kan søge information, erfaringer etc., som kan hjælpe mig til at komme igang. Jeg vil betegne mig selv som nybegynder hvad dette angår.

Med venlig hilsen
Mads

Kommentar
Fra : dcp112

Dato : 06-10-03 14:31

Hej Mads

Prøv at starte med www.ejendommen.dk (se under Privat boligudlejning) ellers så se under Realkredit Danmark (www.rd.dk), BRFKredit (www.brfkredit.dk) osv.

Hilsen
DCP

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-11-03 19:41

Det lyder farlig.
Lejeret er lige så kompliceret som skattelovgivningen.
Vælg i dit lokalområde, et proffessionelt administrationsselskab, som kan administrere dine lejemål.
Denne omkostning kan du også indregne i den omkostningsbestemte husleje, jf. boligreguleringsloven.
Jeg har læst lejeret i tyve år, og er stadig ikke ekspert. Du kan selvfølgelig også købe Karnovs lovsamling, og så ellers gå i gang med studierne.
Hvis du endelig insisterer, så køb ejendomme med færre end seks boliglejemål, så er reglerne færre.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 29-11-03 04:49

Ønsker ikke mere at abonnere på dette sprøgsmål, bliver nok aldrig lukket.
MVH
JMS