/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
London? Hjælp!
Fra : M_S
Vist : 666 gange
4 point
Dato : 05-10-03 22:41

Jeg har planer om at "flytte" til London i 3-6md. til næste år og søger da lidt hjælp.
Jeg vil meget gerne arbjede der over og skal også have et sted at bo.

Bestiller jeg bare en billet og så afsted uden arb. eller bolig? Eller hvad skal jeg gøre som er fornuftigt?
Har ikke for mange penge tager bare der over for at få en på opleveren og lære sproget til fulde.

Hvordan finder jeg job og bolig?

Venlig hilsen og håber på svar.

Kommentar
Fra : renraz

Dato : 17-01-04 21:17

Jeg ved ikke om du stadig har brug for hjaelp...

Et godt sted at starte er http://www.tntmag.co.uk/, hvor du kan finde information om baade steder at bo og arbejde.

Foerste gang jeg kom til London, fandt jeg arbejde og et sted og bo i loebet af 2 dage - arbejde i en pub og bolig i et house share.

Jeg har nu boet i London i over 3 aar, saa hvis du har flere spoergsmaal, saa spoerg...

Kommentar
Fra : wopla

Dato : 10-03-04 13:35

Det koster røven at bo i London!
Jeg har et stort, lækkert værelse i Tooting, der koster knap £500 om måneden.
Med hensyn til arbejde, så skal du heller ikke regne med at score kassen med det samme. Pub/bararbejde giver £4.50 - 5.00 i timen. Ikke en bondegård.
Du får for det meste arbejde gennem et agency - tjek http://www.topjobs.co.uk/
Og forbered dig på, at det nærmest er umuligt at åbne en bankkonto og tager en krig at få dit NI Number.

Tjek på http://www.thegumtree.co.uk for alt, du mangler. Det er et super site, der fungerer godt!

Det er fedt i London. Men det giver hår på brystet!