/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Legetøj til Degu?
Fra : Christofferwibe
Vist : 470 gange
20 point
Dato : 05-10-03 11:24

eY... Jeg hedder Christoffer og vil gerne have en Degu! Men jeg kan ikke finde ud af om man kan få legetøj til sin Degu... Jeg ved ikke om et Løbehjul er nok :S

Håber at der er nogen der vil hjælpe mig!

Hilsen Christoffer

Kommentar
Fra : daisymus

Dato : 17-10-03 12:57

Hej Christoffer

Du må meget gerne kontakte mig på min mail, daisy@oldermandsvej.dk og så skal jeg forklare dig meget mere omkring deguer og hvad de har brug for for at trives, det er ikke meget men det er vigtig med menneske kontakt. Jeg avler selv deguer, og har en del af dem, og tror at jeg efterhånden har læst og ved alt hvad der er at vide om dette dejlige dyr.

Hilsen Daisymus