/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem spillede Fur Elise på El-guitar?
Fra : Tribler
Vist : 445 gange
200 point
Dato : 03-10-03 21:18

Hvem spillede Fur Elise på El-guitar?
Jeg leder efter en sang, hvor guitarristen spillede Fur Elise.
Jeg mener at sangen kom fra ca.1985.
Hvad hed sangen, og hvem var bandets navn?

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 03-10-03 21:31

Van Halen har spillet den live, men jeg ved ikke om det er den version du leder efter.

/Bofh

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 03-10-03 22:40

Mener Eddie Skoller har spillet den i et af hans shows

/VMEK

Kommentar
Fra : Bofh

Dato : 03-10-03 22:55

Ikke på el-guitar ;)

Kommentar
Fra : Niclas_dahl

Dato : 05-10-03 15:45

Yngwie J. Malmsteen har brygt den i nogle af sine sange, men man skal lytte godt efter, for det kommer kun i brudstykker.

Kommentar
Fra : Niclas_dahl

Dato : 05-10-03 15:46

Yngwie J. Malmsteen har brygt den i nogle af sine sange, men man skal lytte godt efter, for det kommer kun i brudstykker.

Kommentar
Fra : Niclas_dahl

Dato : 05-10-03 15:48

Yngwie J. Malmsteen har brygt den i nogle af sine sange, men man skal lytte godt efter, for det kommer kun i brudstykker.

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 06-10-03 08:01

Gruppen spiller HEVEY METAL.
Når man høre sangen, er man ikke i tvivl om at det er Fur Elise.