/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
outlook express HJÆÆÆLP!!
Fra : Henriette.H
Vist : 183 gange
100 point
Dato : 03-10-03 12:12

Jeg kan ikke modtage e-mails!!
Gamle slettede mails vender tilbage ofte i flere eksemplarer.
Venter mindst 70 mails så det er et KÆMPE PROBLEM!!!
Nu har det stået på i flere uger..hvad er der galt???

Kommentar
Fra : SexMAND

Dato : 03-10-03 12:33

Har du fomateret din haddisk?
Mvh SexMAND

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 03-10-03 13:17

Jeg går ud fra, at du har en opdateret virusscanner, og at du er
sikker på, der ikke er virus på computeren?

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 03-10-03 13:25

Når du har slettettede mails, har du så været i "rediger" og tømt mappen slettede mails, hvor vender de mails tilbage fra?
Jeg kan kun foreslår du GRUNDIG gennemgår "indstillinger" under funktioner. Samt din konto funktioner/post/egenskaber...
Har du prøvet at sende mail til dig selv? Så skulle du jo få lidt oplysninger (fejlmeddelelse) om hvad problemet måtte være!

Kommentar
Fra : Per.Frederiksen

Dato : 03-10-03 13:26

Har du din mail adresse hos en udbyder som også tilbyder webmail? Fx. TDC, Tiscali, mv.?
For så har du mulighed for at læse alle dine mails via Internet Explorer. Dette kan løse dit "her og nu" problem.

At finde ud af hvad der er galt med indstilinger i outlook express, det vil nok kræve et par øvelser extra.

Mht. gamle mails som vender tilbage, så er det sådan, at mails gemmes på mail serveren, indtil outlook har fået downloadet ALLE de mails der er. Først når outlook har modtaget en kopi af ALLE de mails der er på serveren, så begynder outlook at sende besked til serveren om at den skal slette de "gamle" mails.

Dette problem kan især iagttages hvis man har modem forbindelse., og modem forbindelsen bliver afbrudt, FØR outlook har downloadet sin kopi af alle mails.

Når du siger, at det har stået på i flere uger, så kan du også være i den situation, at den plads der er reserveret til dine mails på mail serveren, at den er opbrugt. Og så vil nye mails blive afvist af din mail server.

mvh. Per