/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Sponsor hjælp :D
Fra : Schokker
Vist : 330 gange
200 point
Dato : 02-10-03 18:26

Hejza folkens hjælp mig.
Nogen der kender steder hvor de sponsere claner projekter eller private med domæne CS server osv. mangler nemlig hjælp til det efter som jeg har et projekt igang vi kan findes på irc under #ocs :D kontakt mig der eller her hvis du kan hjælpe :D

Kommentar
Fra : Poe

Dato : 02-10-03 20:14

Kan ikke fåes!

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 03-10-03 02:55

Hejsa

Jeg tror sponsore er noget man selv må ud og finde....
Fra min tid som aktiv CS spiller havde "min" clan sponsere i form af servere og lignende givet fra andre claner, men ellers har jeg ikke nogen viden om at der er en eller flere direkte sponsere til det.......
Nu blev jeg så lidt nysgerrig......Hvilken form for sponsorat havde du tænkt på..???

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : Schokker

Dato : 03-10-03 06:48

i første omgang er det bare domæne men senere skal det også være server. ved det er svært men prøver

Kommentar
Fra : Schokker

Dato : 03-10-03 06:48

i første omgang er det bare domæne men senere skal det også være server. ved det er svært men prøver

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 03-10-03 07:29

Jeg tror godt du kan skyde en hvid pind efter sponsorater.. Du kan måske leje dem.. Men at få dem sponsoreret kræver at i er meget gode, og giver meget reklame.. Det er derfor man ser at kun de bedste får sponsorer. Når i har spillet i et godt stykke tid, er temmelig gode, og deltager i mange cups/LAN's (i de store rækker) kan i starte at søge.. Der er ingen der vil sponsorere nystartede eller "dårlige" klaner..

Du må meget undskylde hvis jeg har taget fejl af dit indlæg, men måden du spørger på lyder bare for mig som om at i er nystartede.. Men siden jeg ikke har hørt om jer (og jeg følger da jævnligt med), kan i jo heller ikke være overdrevet kendte...

Så desværre tror jeg at i må glemme alt om sponsorater indtil videre...

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : Schokker

Dato : 03-10-03 14:04

Dennis85 Min egen clan er ikke nystartet men projekt #ocs er nu startet men vi gør alt for at blive store men hvordan kan vi det. Vi mangler jo domæne for at komme ud vi er på irc og alt muligt nogen ider???

Kommentar
Fra : Schokker

Dato : 03-10-03 14:04

Dennis85 Min egen clan er ikke nystartet men projekt #ocs er nu startet men vi gør alt for at blive store men hvordan kan vi det. Vi mangler jo domæne for at komme ud vi er på irc og alt muligt nogen ider???