/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Netmonitor Nokia 3510i?
Fra : HP_Danmark
Vist : 229 gange
100 point
Dato : 02-10-03 18:06

Jeg har et datakabel til min 3510i, og jeg vil gerne aktivere netmonitor...
Kan det lade sig gøre? jeg har forsøgt at finde noget om det, men det ser ud til at det kun kan bruges på de gamle dtc-3 telefoner...
Kan det passe?

Hilsen HP

Kommentar
Fra : Schokker

Dato : 02-10-03 18:16

ja det passer til de nye skal der bruges nogen andre kan ikke huske hvad de hedder men kig på http://edbpriser.dk der kan du finde det :D