/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Hvilken udbyder?
Fra : Holger1
Vist : 455 gange
75 point
Dato : 02-10-03 16:15

Der er kommet lidt spredning i priserne for bredbånd, så jeg vil gerne høre, om der er nogen der har erfaring med de to billigste udbydere, tele2 og Tiscali?

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-10-03 16:22

Hej Holger
Hvis du ikke har mulighed for at komme på nettet via et lokalt netværk evt. igennem din antenneforening, så vil jeg helt klart vælge CyberCity. Priserne ligger nogenlunde i samme prisleje som alle andre. Det er som med forsikringer, den ene uge den ene, den næste uge den anden.
Årsagen til jeg vil vælge (har det i øvrigt) CyberCity er at de har Boost... det er der INGEN af de andre der har. Boost gør at du kan skifte hastighed, hvis nødvendigt. Det koster selvfølgelig lidt, men læs mere herom på
http://www.cybercity.dk/privat/produkter/adsl/boost/index.phtml#ppsd252
Et andet aspekt er, at jeg altid har fået en venlig og vejledende support via CyberCity, hvis der har opstået problemer (også til opgaver udenfor ADSL). Ditto har jeg personligt aldrig oplevet at CyberCity har været "nede" (afbrudt).

CyberCity http://www.cybercity.dk

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-10-03 16:23

Tisali har ikke styr på noget som helst. Hverken teknik eller regnskab, det er min erfaring.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-10-03 16:26

NB: Det passer ikke helt at CyberCity aldrig har været nede... i sidste måned, var Cyber nede, men det skyldes strømafbrydelse på hele Sjælland
Til sidst.... du må for guds skyld aldrig vælge Tiscali. Har du haft problemer før... så bare vent.
Måske Ramses har en kommentar til dette, hvis han skulle svinge forbi.
Søren

Accepteret svar
Fra : tadeo

Modtaget 85 point
Dato : 02-10-03 17:48

Jeg ville nok vælge Tele 2 fremfor CyberCity, min egen erfaring med CyberCity, de lægger kun deres servere i kernen af de større byer, CyberCity meldte pas, da jeg i sin tid ville gå over til adsl, jeg måtte så vælge TDC, der var den eneste mulighed, CyberCity skrev til mig et år efter min tilmelding, at de havde omstruktureret deres dækning, så min mening om CyberCity er meget lav.
Idag er jeg så heldig, at ha´ en ægte bredbåndsforbindelse via antenneforening, på 2.5 megabit, pris 199,00 kr. md. og ingen begrænsninger.
Det er desværre ikke mange pt. muligt at få denne forbindelse, vælg Tele 2.

Mvh.
Tadeo

Godkendelse af svar
Fra : Holger1

Dato : 02-10-03 18:58

Tak for svaret tadeo.