/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Siemens S55 og datakabel
Fra : oleo
Vist : 233 gange
100 point
Dato : 02-10-03 11:07

Computeren kan ikke telefonen Siemens S55 når jeg slutter mit USB-datakabel til. Det er som om softwaren kun vil skabe forbindelse via de forskellige com-porte
Hvordan kan jeg få den til at genkende telefonen?
oleo

Kommentar
Fra : SexMAND

Dato : 02-10-03 11:31

Telefonen skal gøres klar til enten parring (som man gør med Bluetouth), eller så er der en funktion i mobilen, som skal tilsluttes... Det er sikkert under noget med forbindelse...