/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ciao tomgang???
Fra : rectum
Vist : 1209 gange
70 point
Dato : 02-10-03 10:35

Mit problem er at min ciao ikke kan holde stille i tomgang, det er iriterende at man ikke kan holde stille i et kryds uden at den går ud fordi man bliver nød til at bremse den.
Hvad skyldes det????

Kommentar
Fra : KinCaid

Dato : 02-10-03 15:40

Der sidder en lille skrue på venstre side af kaburatoren(tomgangsskrue) som du kan skrue ganske lidt på.. Det virker..

KinCaid

Kommentar
Fra : KinCaid

Dato : 02-10-03 15:41

Der sidder en lille skrue på venstre side af kaburatoren(tomgangsskrue) som du kan skrue ganske lidt på.. Det virker..

KinCaid

Kommentar
Fra : rectum

Dato : 03-10-03 14:45

Det ved jeg godt, men det er ligesom om at den står i gear hele tiden, det er ikke tomgangen der er for høj, det er som om koblingen ar aktiveret hele tiden, det er øv er det,,HJÆLP

Kommentar
Fra : cesar

Dato : 05-10-03 13:25

Der sidder en lille kobling bag den den store kobling som bliver aktiveret når du træder på pedalerne for at starte, hvis fjedrene er slidte eller mangler vil den være aktiveret under tomgang

Kommentar
Fra : rectum

Dato : 06-10-03 15:33

Ok det vil jeg kigge på og se om det hjælper.
Tak cecar :)