/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Reklame musik...
Fra : Annehvid
Vist : 342 gange
450 point
Dato : 01-10-03 22:57

jeg har hørt en raklame musikstykke jeg mener det er fra 1977 eller 1978 .... mere ved jeg ikke der ikke nogen der synger!!!!
Håber der er nogen der kender stykket
Hilsen Anne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-10-03 23:21

Hej Annehvid

Det er da godtnok nogle sparsomme oplysninger, at skulle finde et musikstykke udfra Ved du hvilken reklame det er fra????

// Toupie

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 460 point
Dato : 01-10-03 23:26

Det må være den fra kaffereklamen med Lou Ann Barton -
hvor hun synger:"just leave it too me"
Eyvind.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 01-10-03 23:33

Toupie,,,, hvis jeg kendte til af dette spørgsmål ville nok ikke give så mange point!!! Jeg har dsv ikke merer,,,, Eyvind... det er det med 100% ikke der ingen stemmer i musikstykket og det er stadig fra 1977 /78

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 01-10-03 23:38

Hej ígen Annehvid

Du behøvede ikke sætte alle dine point ind på dette spørgsmål...... vi ville da prøve at hjælpe dig alligevel, selvom det havde værret færrere

Er det en du har hørt fornylig?? og evt. hvor??

// Toupie

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-03 23:45

Hovsa!.............
Jeg læste det ikke ordentligt. Og jeg troede det var en joke.
Hvad slags musik?
Hvilke instrumenter?
Hvordan var billedet, da du hørte musikken.
Eyvind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-10-03 23:58

0g var det i fjerneren eller i radioen, hvad er reklamen om? Det MÅ være muligt at komme med bare lidt flere oplysninger!
Iøvrigt er du i en forkert gruppe.... det skulle nok have været "musik". Kandu truer med at slette alle indlæg der ikke er om "kandu" i "kandu"-emnet.
mvh Christina

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 02-10-03 13:01

Hej Christina... Nu kan jeg dsv ikke slette mit spørgsmål og lægge den iden rigtige gruppe... :(
Det var fra fjernsynet i en reklame på tv2.... Jeg kan dsv ikke sige hvilken men at det er et tema stykke fra 1977/78
Og den har været et hit dengang :)

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 02-10-03 14:17

Det er fra sangklubben,"TI BOM STILLE,der holder en pause til bifald."
Mvh Ole

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-10-03 00:05

nu ved jeg det... det er kellogs reklamen... den sunde :)

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-10-03 00:06

kan nogen sige hvad det er for et tema??

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-10-03 00:08

Ofa.... find lige på noget der er releant!!!!!

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-10-03 00:09

Ofa.... find lige på noget der er releva

nt!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-10-03 21:59

Er det den reklame hvor der står en dame i et sommerhus og bliver til et stort K
Emesen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 12:16

Da jeg er ved at få ryddet op i mine enkeltstående abonneringer, og det ser ud til at svaret ikke kan findes i dette spørgsmål, ønsker jeg ikke længere at abonnerer på dette.

// Toupie

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-12-03 13:46

Annehvid!
Jeg opgiver også.
Emesen.

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 19-04-04 16:45

har selv fundet ud fadet .. men tak for jeres forsøg

Godkendelse af svar
Fra : Annehvid

Dato : 19-04-04 16:46

Tak for svaret Eyvind.