/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
puch monza motor
Fra : marcoj
Vist : 287 gange
90 point
Dato : 01-10-03 14:10

Hej der jeg har fået mig en monza (fed maskine) men nu skal jeg have skiftet min krumtap..... motoren er skilt ad
-MEN- hvordan får jeg alle de små pis lejer tilbage.....
hvis der er nogle der kan hjælpe mig vil jeg være evig taknemlig....
på forhånd tak
m@rco.......
PS. min mail add. er marco_j1984@hotmail.com Hvis det er nemmer at svare der.......... c:)

Kommentar
Fra : DBVM

Dato : 01-10-03 17:32

Dele til monza
kan købes hos
WWW:protuna.dk
www.West-import.dk

Håber det kan bruges

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-10-03 18:27

Du skal have en værkstedshåndbog, eller en splittegning, fra en knallerforhandler kan du få en kopi.
Eller prøv at ringe til biblioteket, om de har en reperationshåndbog, de har eller skaffer en hvis der er lavet en.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Luffe20

Dato : 07-10-03 07:21

Du skal smørre fedt der, hvor de små lejer skal sættes på og så sætte den ring nedover som skal ind i motorblocken. Det kan godt være lidt svært den første gang man prøver.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-01-04 23:40

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Tit bliver man udelukket af kandu, hvis man ikke lukker ved at give point, og det uanset om svarene kunne bruges, jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles.
Du skal måske bruge Kandu en anden gang?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 23-04-04 22:33

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Du har jo mistet pointene i alle tilfælde.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.
Når der som i dit spørgsmål ikke har været indlæg længe, går det i stå, da ingen ser der kommer indlæg ind i deres E-Mail.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-07-04 00:39

Spørgsmålet har stået længe, du skal huske at lukke det, ved at give point til det svar der kom nærmest.
Jeg siger ikke at jeg skal have dem, men kun at de skal uddeles, iflg. Kandu`s regler.
Og du har jo allerrede mistet pointene.
Men mener du at du kan få mere ud af spørgsmålet, kan du komme med en kommentar, der måske sætter mere fut i svarene.

VH Palle Hansen