/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Brugt bil i sverige
Fra : Janthy
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 30-09-03 14:08

Er der nogen ting som man bør overveje før man køber en brugt bil i sverige?

Jeg har kigget på en gammel vw bobbel, som høst må koste 20000, har endda fået tilbud om en til 6900 svkr. det kan godt være den ikke kan køre, hvilket også er ligemeget, bare jeg kan få den hjem og lege med den. Men hvad bør jeg overveje?

på forhånd takker.
JAN

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-09-03 14:17

Du skal jo nok lige undersøge hvad den vil koste dig at indregistrere herhjemme

Kommentar
Fra : Janthy

Dato : 30-09-03 14:20

jepper... men jeg havde regnet med at alt det med indregistrering og forsikringer kom når den engang har været til syn og er blevet godtaget, så det er ikke lige noget som bekymrer mig lige nu.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-09-03 14:23

Det er nu alligevel en meget god ide, da prisen for indregistreringen afhænger af både alder og kørte kilometer, samt bilens stand, så det ville jo være trist at sætte den fuldstændig i stand og så ikke have råd til at indregistrere den

Kommentar
Fra : Janthy

Dato : 30-09-03 14:30

men hvordan finder jeg ud af hvor meget den koster i indregistrering? hvem skal jeg kontakte?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 60 point
Dato : 30-09-03 14:39

Statens bil inspektion

Godkendelse af svar
Fra : Janthy

Dato : 16-01-04 14:52

Tak for svaret Better_Performance.