/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi manual
Fra : Lupahund
Vist : 1114 gange
20 point
Dato : 29-09-03 19:32

Jeg vil gerne vide hvor man kan købe eller downloade en manual til Puch Maxi K modellen

Kommentar
Fra : Nols14

Dato : 30-09-03 19:55

prøv at gå ind på www.thansen.dk og led. jeg har en suzuki dm50 og da jeg købte reserve dele til den kunne jeg få et katalog med og min knallert. men jeg hved ikke om man bare kan bestille et katalog.

Kommentar
Fra : Nols14

Dato : 30-09-03 20:02

jeg har kigget inde på www.thansen.dk og jeg har fundet ud af at der på forsiden er en ramme hvor der står bestil et katalog. der skal du trykke og så kan du vælge katalogerne jeg tror at det er gratis men ved ikke.

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 24-10-03 20:03

Manual til tuning?
http://users.cybercity.dk/~bbe8722/tuningstricks.htm
Hvis det ikke er en manual til tuning, så skriv lige en kommentar...
Snakkes VeD!!

Rasmus/Botsy