/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kender du Ram eller Ramses?
Fra : Jomfruhummerne
Vist : 277 gange
140 point
Dato : 29-09-03 18:16

Hej kære kandu brugere håber der er en iblandt jer som kan hjælpe os med vores efterlysning af en person ,og bedre var det hvis denne person selv var herinde så vil vi meget gerne have at han kontakter os så hurtig som mulig.For vi er helt sikre på at denne person kan løse vores kæmpeproplem,og dermed gøre os alle glade igen. vi har modtaget for et stykke tid siden et anonymt brev hvori der kun var vedlagt to billeder af denne person påtrykt to navne Ram og Ramses og et www.kandu.dk

Hvorfor efterlyser vi så dig,og hvad kan du hjælpe os med.

For nogle måneder siden have vi i vores store akvarium,to dejlige og glade torsk,som elskede hinanden overalt på jord,nemlig hantorsken Charlie og huntorsken Ofelia,men så skete der desværre det at Charlie blev meget syg,og en morgen var han stille sovet ind,siden dødsfaldet har Ofelia været dybt nedtrykt ligger lige så stille henne i det ene hjørne,og føde tager hun ikke til sig og hvis hjælpen ikke snart er på vej,jamen så tror vi at Ofelia dør af sorg.Vi har stået på bar grund længe og grædt og grædt og ikke rigtig været klar over hvad vi skulle gøre,for at få hende glad igen.
Indtil den morgen det omtalte anonyme brev dumpede ind af vores brevsprække,for da vi kikkede på billederne,fik vi et mindre chok,for de lignede præcis vores kære Charlie på en prik,på det ene billede have du en paryk og på det andet,var du forklædt som en lille nuttet havfrue.

Så kære Ram eller Ramses vi kan tilbyde dig et drømmejob
Med fri kost og logi og med en fast findeløn om måneden,og er du den rette som vi tror du er,vil du selfølgelig også få diverse frynsegoder som kan komme i stimer.
Arbejdet består først og fremmest i at gøre Ofelia glad igen,og det bliver hun med garanti når hun ser dig,hun vil tro at det er hendes elskede Charlie som er genopstået,jeres fælles hjem bliver et kæmpe moderniseret sneglehus med laksefarvede vægge, bygget på en hjørnegrund i det store 50000 liters akvarium, og med en rigtig god udsigt til de 500 andre akvarier vi også har , jeres mad vil selfølgelig blive serveret for jer fem gange i døgnet,mad som udelukkende vil bestå at alt godt fra havet,Du må drikke alt det vand du vil,vi genopfylder akvariet med 100 liter frisk vand hver dag,Ofelia vil vi meget gerne se med rogn,så kan du også klare det,så vil vi være dig dybt taknemmelig.

Så hvis du kender denne omtalte person,vil du så ikke bede ham om at kontakte os omgående
Eller hvis personen ram eller Ramses selv ser dette,så mød personlig op,så kan du starte drømmejobbet med det samme,og vi kan måske nå at redde vores elskede Ofelia.

De bedste hilsner og på forhånd tak
Personalet på Akvariet
Torskekajen/Stimevej 588
5212 Døllefjellemusse

Charlie&Ofelia@Fisk.dk

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 18:21

Kommentar
Fra : summmer

Dato : 29-09-03 18:26

>Jomfruhummerne.

I skal spørge efter en der kalder sig Braini - Han kan finde alle, selv om de har flere profiler.

Vh summmer

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 29-09-03 18:29

Kommentar
Fra : stalk

Dato : 29-09-03 18:31

hej summmer
Tag dig lige sammen - du så da hvordan han klovnede rundt i det da han skulle lege sherloc i fridaflip / ram2 og alle de andre - <Han kan da ikke finde ud af en dyt.

Stalk

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 18:41

>stalk + summmer.

Nu skal I to være ordentlige ved lille Briani - Han har det svært nok i forvejen

Og den der jomfuhummerhalløj, bare vent - jeg ved hvem du er - jeg ved du ryster, og du blíver afsløret lige når det passer mig - Imens kan du svede - pludselig afslører jeg det hele - jeg har beviserne - og det varer ikke så længe.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 18:45

Ja det er rigtigt Summmer!!!

Lad for alt i verden være med, at anbefale ham Brian til noget der bare minder om et seriøst opklaringsarb.

Du vil være bedre tjent med bare at læne dig tilbage til et ægte "Ricki Lake" Show

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 20:13

Jomfruhummere
Du / I må nok desværre nøjes med at sidde i jeres egen lille lukkede verden

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 20:20

Jeg har måske en akvarieluftpumpe så Ofelia kan puste sig op, og blive et rigtigt mandfolk, og så er problemet måske løst.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 20:28

Jamen Emesen dog!!!
Puster rigtige mænd sig op??

Jeg troede ellers, at det var fugle- i et forsøg på, at beskytte sig imod kulden

Frida

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-09-03 20:34

Nej nej rigtige mænd tager ikke back up (ikke puster)
Men det var nu Ofelia derskulle puste sig op til et rigtigt mandfolk.
Emesen.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 20:47

Nååh sådan at forstå;- jamen så synes jeg, at ideen med din akvarieluftpumpe er en fremragende løsning.

På den måde undgår vi jo også, at Ram forsvinder her fra Kandu, selvom han måske kunne blive fristet af tilbuddet om et fremtidigt hjem i et kæmpe sneglehus med laksefarvede vægge.*GGGG*

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 20:55

>Fridaflip.

Hvis jeg skulle forsvinde, så kan min gode ven Brain sagtens finde mig igen

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 21:04

Ram
Ja måske, men så skal han nok há lidt hjælp af vovse,- eller måske er han så heldig, at Poppedreng slet ikk har spist den sidste brik i puslespillet, men bare har gemt den for at drille.*GG*

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 21:13

Men nu bliver det jo heller ikke så svært at finde dig.
Hvor menge hantorsk mon der findes på bunden af et akvrium i Døllefjellemusse??

Frida

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 21:16

Hvis der er mange, kan du jo genkendes på parykken

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 21:18

>Fridaflip.

Vil det sige, at hvis jeg stiller mig bag en lille yndig vesterhavshuntorsk og siger som en reje - så har han ikke en chance??

Ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 21:23

Ja det tror jeg faktisk...
Men hvorfor ikke bare sige som en torsk???

Prøv lige med bogstaver at definere en reje /torskelyd.*GG*

Frida

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 29-09-03 22:41

Hold da op Brian, sikke en lang historie du har skrevet... der er da vist gået en lille fortæller tabt i dig! men den er sød!
Christina

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 22:53

>Skingur.

Ikke gøre nar - indlægget holder en LIX på 59 - svarende til meget svær faglitteratur på akademisk niveau, lovtekster. Godt gået af en jomfruhummer

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 29-09-03 22:55

>Fridaflip.

Sorry - jeg havde ikke glemt dig, men har lige været på skadestuen - Det gik galt med mundtøjet da jeg forsøgte at sige som en torsk - må nøjes med at skrive som en sådan.

Mvh
ram

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 29-09-03 23:21

Ram
Sjovt du nævner skadestuen. Har selv lige været hos dyrlægen (med min hund altså)
Den havde slugt en dominobrik, men har det efter omstændighederne godt igen

Frida

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-09-03 00:00

>Fridaflip.

Er det virkelig sandt - Kan din hund spille Domino?? - Så må du lære den ikke at sluge materialet. På den anden side.... Den har vel bare villet øge sit antal af brikker, hvad nogle her på sitet kunne lære noget af.

Gu ved om man kan købe Dominobrikker i Esbjerg??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-09-03 08:45

Som jeg har antydet tidligere er der gået en eventyrfortæller tabt

Tror han skal til at kontakte nogle forlag, der ville han bestemt få mere succes end her

Venlig hilsen
Sus

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-09-03 08:51

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-09-03 09:05

Hejsa

Bliver I aldrig trætte af Jer selv?

mvh
Ishoey

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 30-09-03 09:09

hvorfor... bliver du da træt af dig?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-09-03 09:23

Ishoey..er det en standard-bemærkning du lægger ind på alle smalltalk-spørgsmål?
MVH
Sus
PS: Jeg mente intet ondt i det..var kun for sjov, da jeg synes historien i sig selv var ganske god

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-09-03 09:34

mango >>

nej kun 2 gang

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-09-03 09:46

>Ishoey

Om vi blir' trætte af os selv?? - Nej det har vi folk til, og hvis det er fordi du tilhører den gruppe, så får du lige et lille og pointfrit råd: "Fjern fluebenet, og du slipper for at følge denne dybt alvorlige sag".

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Jomfruhummerne

Dato : 30-09-03 10:02

Efter at vores kære lille øjesten Ofelia fik torskestop her i nat,men dog genoplivet med mund til mund metoden,har vi besluttet at ligge hende i respirator,ifølge vores havbiologer er tilstanden meget kritisk.
Så vi beder dig igen Kære Ram2-skynd dig at komme.
Ellers vil vi da takke for alle de private e-mail som vi har modtaget,det er noget der varmer i denne svære tid,som tak vil vi en af dagene sende jer fribilletter.
Vi har på et hasteindkaldt møde her til morgen i Doggerbanken besluttet at give en finne-løn til den bruger der kan lede os på rette spor.
Vi ved nu med garanti at Ram2 huserer rundt i Københavns natteliv i håb om at få en sild på krogen
Er sidst set i baggården ved fisketorvet hvor han på et overvågningskamera er blevet genkendt med sikkerhed,på billederne er Ramses i fuld gang med at stjæle fiskeaffald fra en container.
Kære Ram hvorfor stjæle når vi kan give dig 5 måltider i døgnet

Personalet
Døllefjellemusse akvarium

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-09-03 11:09

dybt alvorlige sag! LOL

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 30-09-03 11:17

>ishoey.

Tager du ikke Jomfruhummerne alvorligt??

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-09-03 11:30

JO JO

Kommentar
Fra : Jomfruhummerne

Dato : 30-09-03 11:56

Lidt godt nyt her fra Døllefjellemusse

Vores havbiologer oplyser nu at Ofelia er kommet ud af respiratoren
Men er dog stadig ikke rask nok til at komme hjem,vi vil her de næste par døgn sondemade hende.
Men hendes humør er meget bedre,da hun opdagede at Charlie er genopstået,vi have nemlig været så smarte at stille disse to billeder som vi have af Ram2 på hendes fiskenatbord,og da Ofelia fik øje på dem ja så blev hun glad,og ligger nu hele tiden og kikker på dig Ramses.

Så vi har nu besluttet os for at forstørrer disse to billeder,som vi så vil opsætte på hendes akvarium
Det er den næstbedste løsning for at få lov til at beholde vores elskede Ofelia
Den bedste løsning ville stadig være at Ram2 siger ja til drømmejobbet
Så vi håber snart at høre fra dig.

Torskehummerne

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-09-03 12:05

Kommentar
Fra : moony

Dato : 30-09-03 13:03

Mango du skriver
Citat Fra : mango Dato : 30-09-03 08:45

Som jeg har antydet tidligere er der gået en eventyrfortæller tabt.
Tror han skal til at kontakte nogle forlag, der ville han bestemt få mere succes end her

Venlig hilsen
Sus

Sren i Rskilde antyder det samme her http://www.kandu.dk/dk/spg/23390
Citat Fra : ibasa Dato : 29-09-03 19:46

Hej med jer på tråden. Så er aftenunderholdningen hjemme.

Her skal i bare se løjer. Der er gået en eventyrforfatter tabt for det ganske land.

Er dig og Søren i familie med hinanden?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 30-09-03 14:47

Nææe Godt nok hedder min mand også Søren..meeen det er ikke den samme

A´kommer jo fra Jylland !!
Venligst
Sus
Ps. Ved godt hvor du vil hen med det

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 05-11-03 09:47

>Jomfruhummerne

Der må være en mening siden denne streng er "genåbnet" ved at forhøje pointtallet.

Er det andet afsnit af "Soap" ??????

ellebye

Kommentar
Fra : Jomfruhummerne

Dato : 05-11-03 09:56
Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-01-04 14:42

Hvad med at få lukket denne efterhånden ret døde tråd? Og det gælder osse den anden....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-01-04 16:35

De kan da heller ikke blive ved med, at være jomfruer.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-01-04 16:50

Jomfrulummer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 19:43

Brian for satan. Få nu lukket butikken ikk
Hvis ikke - så fortæl i det mindste hva' det er du vil opnå med fortsættelsen af denne kedelige tråd-<>

Frida.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-01-04 19:45

hopper lige af her
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-01-04 20:25

[hør] Me too..

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 10-01-04 21:51

Jamen så hopper vi da bare allesammen

Frida......

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 10-01-04 22:00

Troede at jomfruhummerne var både kogt og spist Hop

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 11-01-04 01:32

savner melanders kakaofugl.... huiiiii

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 01-03-04 10:38

men dog....hej igen!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-03-04 19:11

Det er en rigtig smart måde at spamme på.
Selvom man har hakket fra får man alligevel emiler, når der forhøjes.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-03-04 22:46

Hej Jomfruhummerne

Jeg synes du skal lukke dit ?????????????????? , men du bestemmer det naturlivis, det selv.
mvh
frank