/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
*********HJÆLP CS************
Fra : jenssj
Vist : 279 gange
243 point
Dato : 28-09-03 08:48

Hej alle sammen

Jeg spiller cs her hjemme men problemet er at alle andre kan snakke i den mikrofon eller sådan noget men jeg kan ikke.
når jeg kigger vem der er død så er der ingen mirkofon ved mig.
men når jeg tryker på den knap man skal tryk på for at tale så kommer der også en mikrofon frem over mine penge men der vor der står hvem der siger noget står mit der ikke HJÆLP MIG PLEE
MVH jenssj

Kommentar
Fra : Chobby

Dato : 28-09-03 19:45

Har du en mikrofon?? Er den tilsluttet rigtigt?? Prøv at se i "tilføj ny hardware" i kontrolpanel, hvis du kører Windows.

Chobby..

Kommentar
Fra : PsycoD

Dato : 11-08-04 19:09

Hej
Jeg tænkte på hvilket program bruger du / I til at tale med hianden?
Hvis du kan høre de andre kan det være inde i Det program i køre med som ik har opfanget din Mic....
Hvis der i mod ik virker kan du/i prøve at download et andet program.. jeg har et som hedder Gamespaker det virker fint nok... :) Søg og prøv dig frem hvis det ik virker Så giv et kald ;)

/Psyco-D

Kommentar
Fra : PsycoD

Dato : 11-08-04 19:10

wops... læste ik dit rigtigt... hehe...

sorry.... men hvis det er prøv at gå ind i Options og kig :)