/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch maxi
Fra : wolff
Vist : 502 gange
120 point
Dato : 25-09-03 17:34

Jeg kan stadig ikke få Puch maxien til at trække ordentlig. Jeg har sat ny tænding i, skiftet dyse fra 44 til 54. Den soder ved 54 og kan stadig ikke tage gassen. Et lille tryk på chokeren hjælper, men ikke nok. Den sender en smule røg ud ved 44 dyse. Karburatoren har jeg renset i hvert eneste lille hul. Pakningerne er intakte. Jeg har stillet tændingstidspunkt og knikseråbning. Tændrøret er korrekt indstillet. Nåledysen er en 1247 og tomgangsdysen en 35. Nålestilling 3 hak fra oven. (Jeg har prøvet at ændre nålestilling.) Tomgangsluftskrue mellem en og 1½ omgang.
Hvad mere kan jeg gøre??
Wolff

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 25-09-03 21:35

Det er nok dit luftfilter... Det lyder til at dit lufthul i filteret er for stort, Jeg havde selv samme problem og det var filteret det var galt med. Prøv at ændre på det.

Kommentar
Fra : Caam2

Dato : 25-09-03 21:35

Det er nok dit luftfilter... Det lyder til at dit lufthul i filteret er for stort, Jeg havde selv samme problem og det var filteret det var galt med. Prøv at ændre på det.

Kommentar
Fra : maxikurt

Dato : 25-09-03 22:23

Hej
Er du helt sikker på din toppakning ikke er defekt det kunne godt være et sted at lure da topstykket osse kan have slået sig hvis det har været for varmt.Pakninger ved indsugning eller utæt indsugnings studs kan osse give mangelende trækkraft.

Kommentar
Fra : zeck

Dato : 26-09-03 09:19

jeg ville os sige luft filter har haft samme problem...

Kommentar
Fra : badass11

Dato : 15-11-03 10:29

jeg ville nok prøve med en stilbar strålespids det har jeg haft meget held