/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kære Kandu, giv nu lidt ORIENTERING
Fra : bantam
Vist : 449 gange
1 point
Dato : 25-09-03 11:59

Jeg har haft dette indlæg i et par tråde før, men stadig reagerer i IKKE, kan man ikke bede om et svar hvorfor i bare ignorerer brugerspgsm, det passer jo ikke med at i siger at i LÆSER alt i Kandugruppen jævnfør tips:
http://www.kandu.dk/dk/tip/5096

Ja nu er det galt med at man IKKE modtager nogle mail på sine abboneringer, og IGEN forholder i jer tavse, det harmonerer da dårligt med at i siger i følger med, og som sagt før så GIV DA LYD FRA JER, så fik i måske heller ikke så mange mail til sevice kandu, men fik mere tid til at INFORMERE ALLE BRUGERE om problemerne.

TIL KANDUTEAM

Og da i selv siger at i læser ALT er problemet at Kandu kommer aldrig med nogle kommentarer til brugerne, i kunne jo f.eks udsende et nyhedsbrev 1 gang om måneden, eller komme med en kommentar i Kandugruppen 1 gang om måneden, hvor i tog nogle af brugerkommentarerne op, men NEJ, i forholder jer helt TAVSE, og det undrer meget, især da i selv siger at i læser alt.

Det glæder mig at høre at i læser alle indlæg i denne katerogi.

Det er ellers ikke det indtryk man får når man gang på gang ser spgsm. ang Kandu, blandt andet de lange tider det tager at komme på siden og andre spgsm, der drejer sig om brugen af Kandu

HVORFOR kommer der så ALDRIG en kommentar fra jer på denne side hvis der er problemer af den ene aller anden art, eller spørgsmål direkte til Kandu.??

Siden er vel ikke kun til envejskomunikation, vel??

Det ville da være rart hvis i var lidt mere meddelsomme en gang imellem.

Med håbet om i vil tænke lidt over det.

Med venlig hilsen
Bantam

Accepteret svar
Fra : skingur

Modtaget 0 point
Dato : 25-09-03 12:00

Sæt bare min signatur under bantams! jeg er enig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 12:11

Ja, det ville være rart om der blev meldt ud om det er politik eller resourcemangel der gør responstiden så umanerlig lang!
Jeg har f.eks stadig ikke fået svar på; hvorfor mit alter ego <ELYKOLOM> blev lagt i graven.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 25-09-03 12:13

og jeg har aldrig fået svar på, hvem der er ansvarlig for at kommentarerne fra NG én bliver opdateret.

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-09-03 12:59

Bare få ord fra Kandu om hvorfor vi ingen mails får ville være tilstrækkelig. Det er lidt af en hån mod brugerne at de aldrig fortæller noget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-09-03 13:08

Hvis deres mailserver er supporteret af TDC forstår jeg godt det tager et stykke tid at få den op igen efter strømafbrydelsen i forgårs. Jeg skulle FTP'e ca. 10Mb igår fra TDC. Det tog 2½ time !!! Det samme indhold (ca. 10Mb.) hentede jeg bagefter fra fortunecity i USA på 2½ minut !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 10:41

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : bantam

Dato : 21-01-06 15:58

Tak for svaret skingur.