/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Fonts / Spørgsmål
10  Bille1948 320
Software til kopiering Lp/Cd efterlyses
Fra : tadeo
Vist : 516 gange
50 point
Dato : 22-09-03 17:21

Jeg har en del ældre Lp´r , jeg gerne vil brænde på Cd, hvor finder jeg det bedste program, og hvad er navnet helt eksakt, det er ikke gratisprogrammer jeg efterlyser, men et program til en rimelig pris, der bare funker. Mit brænder software er Nero.
Jeg håber jeg har ramt det rigtige forum.

Mvh.
Tadeo

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 22-09-03 17:47

tadeo
Prøv med www.audiograbber.com
Mvh Ole

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-09-03 18:14

Jeg har købt et program i Bilka til Kr. 179,00 , og er fremragende til at indspille LP over på cd'er. Har selv kørt Ca.
70 cd med vinylmusik. Programmet kan også rense nålestøj, ridser også vidre. indgang er CD, line in, eller vaw.
udgang er CD eller vaw.
Kan kun anbefales.
Programmet hedder:Magix music cleaning lab

MVH

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 22-09-03 18:16

UPS, jeg glemte at programmet ogsaå brænder. Du behøver kun at bruge dette program til det hele.

MVH

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-03 21:33

Hejsa... blander mig lige
Nu har du jo fået henvisninger til software, men mangler nok (senere) en "How to do". Der er også henvisninger til software.
I tidernes morgen lavede jeg et Tip om samme emne og henviste til... se
http://www.folketshus.dk/spillefolk/tips/audio-cd.pdf
Linket kræver dog, at du har Adobe Acrobat Reader installeret. Har du ikke det, kan den hentes gratis på
http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep.html

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 23-09-03 20:52

hej clan
Tak for dit gode Tip med link, jeg har allerede downloaded programmet samt vejledningen, det funker fint.
Også tak til viskinge, jeg har gemt dit tip.

Mvh.

Tadeo

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 23-09-03 20:57

Tak for svaret CLAN.

Som jeg allerede har skrevet, har jeg brugt dit tip, nu skal jeg til at lære det rigtig at bruge.

hej
Tadeo