/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
dataløn og ændring af dato for skatbetal~
Fra : cce
Vist : 640 gange
20 point
Dato : 22-09-03 11:17

vi har skiftet system til dataløn, og har pt ikke fundet det aktuelle sted for ændreing af betaling af skat ( gl. sytem står vi med sidste dag i måned ) men nu kan vi vente til efterfølgende md. og den 10. Så hvor er det muligt at rette dette, da det ikke er under arbejdsgiver.
på forhånd tak

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-09-03 11:41

Hej cce

Hvis ikke jeres pengeinstitut kan hjælpe dig kan du rinde til PBS som det nu hedder og lade kundeservice hjælpe dig.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-09-03 11:56

Hej igen
Glemte lige at medsende denne her

Adresse
Multidata A/S
Lautrupbjerg 10
Postboks 600
2750 Ballerup
Telefon
Hotline:
Koster kr. 35,-
pr. henvendelse
Fax
Kun til blanketter
til indtastning

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 22-09-03 12:02

i øvrigt er den her til at blive meget klogere af

http://www.dataloen.dk/

S:oRen i Rskilde

Accepteret svar
Fra : Busken

Modtaget 30 point
Dato : 22-09-03 12:09

Under Arbejdsgiver/aftaleoplysninger/fremrykket overførsel af a-skat.

Står der 1 eller 2 her, kan du rette det til 0, så vil du få normal afregning.

Hilsen Busken

Godkendelse af svar
Fra : cce

Dato : 24-09-03 12:24

Tak for svaret Busken. Har måttet ringe til Dataløn da det med 0-angivelse ikke tilmeldt giver udtryk for at der ikke bliver betalt - altså beskrivelsen er ikke præcis inde i dataløn. Men tak!!
C