/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
view attachments
Fra : fleming
Vist : 216 gange
20 point
Dato : 21-09-03 20:18

Jeg har netop installeret Forte Agent 1.93, men har det problem at jeg ikke kan se alle atachments.
Mange attachments laver et icom med fx. en jpg-fil, men mange meddelelser der ser nogenlunde
sådan ud
"
=ybegin part=25 line=128 size=15000000 name=lcfff-16AB.r08
=ypart begin=4608001 end=4800000
"
kan jeg ikke se, når jeg dobbel-klikker, sker der ingenting, hvis jeg forsøger at gemme attachment
sker der heller ingen ting, mangler jeg et eller andet?

hilsen
Fleming

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 22-10-03 11:41

Hej Flemming.

Prøv engang at trykke control+R

Hvis det ikke virker er det nok fordi du har gratis versionen, der ikke understøtter yEnc kodningen - og derfor ser dine attachments sådan ud.

Køb den eller vent på en opgradering

MVH
Gisele