/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Kanpper og stop
Fra : martingreen
Vist : 537 gange
50 point
Dato : 30-01-02 10:26

Vi har to spørgsmål.

1. Når vi sætter flashfilmen i på vores hjemmeside bliver den ved med at køre forfra igen og igen. Hvordan får man den til at stoppe på det sidste billede.

2. På det sidste billede har vi så lavet en knap.. Den knap skal linkes til en anden side, men hvordan gør man det?

PÅ FORHÅND TAK

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-02 13:28

Stop: sæt en stop action i den sidste frame.

Knap: Put en 'getUrl' action på dit knapinstance.

Ulla

"martingreen" <martingreen.news@kandu.dk> wrote in message
news:ASO58.3240$m6.293190@news000.worldonline.dk...
> Vi har to spørgsmål.
>
> 1. Når vi sætter flashfilmen i på vores hjemmeside bliver den ved med at
> køre forfra igen og igen. Hvordan får man den til at stoppe på det
> sidste billede.
>
> 2. På det sidste billede har vi så lavet en knap.. Den knap skal linkes
> til en anden side, men hvordan gør man det?
>
> PÅ FORHÅND TAK
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : martingreen

Dato : 31-01-02 09:15

Hej ulla. Jeg tror ikke vi gør det helt rigtig for siden hopper bare videre til
det link uden at man skal trykke på knappen. Hvor putter man knapinstance på knappen.
Prøv at forklar det trin efter trin.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 01-02-02 08:11

Tag actions for kanppen, vælg Actions ovre i menuen i siden.
Så finder du en commando der hedder GetURL.
Og så giver resten jo sig selv. Bare udfyld de felter som den ber dig om.

Godkendelse af svar
Fra : martingreen

Dato : 01-02-02 09:35

Tak for svaret Ull@lala. Vi fandt ud af det. Mange tak