/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
skabelon til kransekage vugge
Fra : fragma
Vist : 3329 gange
20 point
Dato : 20-09-03 12:55

HJÆLP!Jeg har lovet og lave en vugge af kransekage men mine skabeloner er blevt væk
Jeg håber der er en der har et sæt de vil dele med mig
min email er ann-margrethe@mail.dk
på forhånd tak

Kommentar
Fra : kokjo

Dato : 30-10-03 16:53

Hej fragma

Jeg har godt nok ikke en skabelon, men så vidt jeg husker skal den øverste del være 9 cm. og næste skal være 2 cm længere, håber du kan bruge mit råd, men igen, jeg er ikke helt sikker

Kokjo

Kommentar
Fra : snipski

Dato : 13-12-05 11:37

jeg har skabelonen til vugge. men det er jo nok lidt sent nu.......