/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Topcom Router med Tele2 Fast IP Help!
Fra : Nemizis
Vist : 332 gange
200 point
Dato : 19-09-03 20:12

Hej. ER lige skiftet fra TDC bredbånd til Tele 2 Adsl. 512/256kbit.
Kørte før med en Topcom BR204 Router, som virkede fint, men efter at have skiftet til Tele2 med en fast IP adresse kan jeg ikke få skitet til at virke.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 20-09-03 00:13

Hej Nemezis

Jeg kender ikke Topcom routeren, men jeg tror fejlen ligger i du skal vælge en anden type forbindelse.
Er der ikke et sted hvor der står PPPoE ? Her skal stå static istedet. Ellers ville jeg ringe til Tele2 og få oplyst hvilken type linie det er. Cybercity f.eks kører med PPPoA og TDC med PPPoE.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 25-11-03 13:45

Hej Nemezis

Hvis du har fået løst dit problem, er jeg nysgerig efter at høre årsagen

mvh srhansen