/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Manglende Quick Launch i Win 2000
Fra : goldeneye
Vist : 313 gange
20 point
Dato : 19-09-03 10:14

Min Quick Launch er pludselig forsvundet, hvordan får jeg den igen. Jeg kører med Windows 2000.

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 19-09-03 10:20

Prøv at højreklikke på statusbaren, og gå ind under "Toolbars" (værktøjslinier hedder det vist i DK version)
og så klik på "Quick Launch" (Hurtig Start)...
Er den der så ikke nu?

Mvh Dennis

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-03 10:37

Kan osse være du skal "trække" med musen. Prøv at køre din mus hen over proceslinien, og hvis den møder en vandret pil så "trækker" du!

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 19-09-03 10:39

Sorry ... glemte lige en vigtig formulering på mit spørgsmål. Det metode du nævner virker selvfølgelig, men mit "problem" er, at ikonerne nu ligger til højre istedet for til venstre, og det p..... mig af

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 19-09-03 10:40

Quick Launch - Missing or Doesn't Function Properly
This behavior can occur if the Quick Launch folder has been deleted. To resolve this issue, recreate the Quick Launch folder. Create a folder named Quick Launch at the following location: C:\Documents and Settings\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 19-09-03 10:44

Træk lidt rundt i den med musen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-09-03 22:14

Virkede det?

Kommentar
Fra : goldeneye

Dato : 26-09-03 00:15

Virker ikke noget af det .... det hele bliver i venstre side

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 26-09-03 08:28

Du må kunne se to lodrette streger på processlinien? Hvis du kører din musecursor hen på dem vil du se at den ændrer sig til en pil? Du holder nu venstretasten på musen nede, og vil se den ændrer sig igen?. Så kan du trække henholdvis til højre eller venstre (hold stadigvæk venstre musetast nede)? Prøv et par gange så du bliver fortrolig med det! Keine hexeri nur behändigkeit!

Godkendelse af svar
Fra : goldeneye