/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Opstalding
Fra : bubbi14
Vist : 311 gange
20 point
Dato : 19-09-03 10:04

Hvad koster det for opstalding på fuglesang. når det er pony og den skal stå i spiletov??
mvh michelle

Kommentar
Fra : Felix

Dato : 20-10-03 13:03

Hvad og hvor er "fuglesang"? Hvis du selv ved, hvor det er, så ring og spørg (det ville jeg gøre)!

Mvh

Felix

Kommentar
Fra : jannie73

Dato : 26-02-04 00:06

hvis det er rideskolen i fredericia, så er det en ret dyr affære.. jeg kender ikke den nøjagtige pris.
og hvis det er fuglesang i taulov så mener jeg at det er 800 kr.
Jeg skal heller ikke kunne sige om der er andre fuglesang rundt om i landet..
Hvis det er i nærheden af kolding, vejle eller fredericia, så kan du jo henvende dig.. så skal jeg gerne hjælpe.