/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
3 grams ruller
Fra : 30scooter
Vist : 551 gange
10 point
Dato : 18-09-03 14:35

Jeg har en aprilia sonic, skiverne er taget, og blænrøret, intet tun på den.. jeg vil gerne have et super bundtræk/optræk, jeg har 6 grams ruller på nu, vil det hjælpe hvis jeg sætter 3 grams ruller, i steden for 6 grams ruller, og hvad skal jeg gøre for den får et super godt bundtræk/optræk,

MVH 30scooter

Kommentar
Fra : nactjo

Dato : 18-09-03 14:47

køb en 21/24 mm karburator og du kommer til at stå på baghjul... evt. en ny udstødning også

/Nactjo

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 18-09-03 15:06

det burde ihvertfald hjælpe med mindre ruller.. Hvor meget det ved jeg ikke.. Lidt forskelligt.. Men regn med at den falder 2-3-5 km/t. på toppen.. Men med bedre optræk.. Det er billigere end at skifte karburator..!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 18-09-03 16:29

Læs det tip der hedder "Ruller vs. kobling" eller noget deromkring, løsningen er ikke at skifte ruller umidlbart...