/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Thordahl
Fra : flihan
Vist : 698 gange
40 point
Dato : 17-09-03 21:49

Hvem har oplysninger om VIGGO PEDERSEN THORDAHL født 16. September 1893, gift med THYRA EBBESEN ?

Hvem var hans forældre ?

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-09-03 23:49

Hej!
Du kan jo også prøve "bagfra":
Hvor og hvornår døde han?

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : flihan

Dato : 18-09-03 21:43

Jeg har hans fødselsdata ( 16.sep.1893), problemet er at han voksede op hos sine bedsteforældre, i Lyby, Salling.
Han blev gift med Thyra 23. sep. 1923.

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 18-09-03 22:05

Hej Hvis du ved hvor han boede må du kunne finde ham i Folketællingerne 1901 - 1906 - 1911 - 1916 og 1921. i en af dem vil du kunne finde hans fødesogn. Defra kan du så i kirkebogen finde hans fødsel og dermed også hans forældre.
Du kan også prøve at kigge i lægdsrullerne.

Lis

Kommentar
Fra : senta

Dato : 19-09-03 18:25

På denne adresse er der en slægtstavle over Thordahl fra Salling , er det ikke din ane.
http://hjem.get2net.dk/esper/Thordahl.htm
Senta

Kommentar
Fra : senta

Dato : 19-09-03 18:32
Kommentar
Fra : senta

Dato : 19-09-03 18:44

Søg på Google på VIGGO PEDERSEN THORDAHL eller bare THORDAHL der er bla. hit på de 2 ovenstående adresser og denne, der er flere hit prøv selv.
http://home6.inet.tele.dk/kaj/per00118.htm#13

Senta

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-09-03 11:26

Via min mors Mogensen familie fra Simested er jeg i familie med flere Thordal,
(bla. skuespillerinden Grethe Thordal).

Hvis der dukker en forbindelse op mellem din Thordal familie fra Salling og min fra Simested/Hersom,
har det min interesse, og jeg kan bidrage med adskillige Thordal slægtninge.

mvh Svend Giversen