/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra juice reklamen :-)
Fra : ida.sorensen
Vist : 334 gange
130 point
Dato : 17-09-03 15:26

Hej.

Er der nogen der kender teksten til den der sang, fra den der juice reklame... Jeg tro nok det er for "din og min", men jeg er slet ikke sikker..

Den lyder noget i retningen af sådan her:
Today, to sneak to let you stay,
Stay forever,
Let the journey light and smooth...

Knuser Ida

P.S.: Hvis i vil skrive, hvor i har fundet det, ville jeg blive meget glad

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 17-09-03 17:02

Da nummeret eftersigende er specialkomponeret til reklamen, tror jeg, at du vil have svært ved at finde en tekst. Men måske kan du selv skrive den, når du har hørt den et par gange ???

Mvh Erling

http://www.rynkeby.dk/template.asp?pagesID=13&parentID=2&functions=movies