/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Temporary internet
Fra : ro437
Vist : 237 gange
40 point
Dato : 17-09-03 11:01

Er det helt slut med at finde Temporary internet filer efter de er slettet ??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-09-03 11:07

Hejsa ro437
Ja det vil jeg da mene 100%
Mvh Brian

Kommentar
Fra : ro437

Dato : 17-09-03 11:11

Jeg har nemlig lidt problemer med min store drenge !! De surfer på sexsidderne og vi får tilsendt regninger,de påstår at de ikke har lavet noget (som jeg ikke tror på)
De er selvfølgelige kvikke til at få Temporary internet filer slettet

Kommentar
Fra : briani

Dato : 17-09-03 11:24

Hejsa igen
De kære børn

hvis du gerrne vil undgå de der store regninger
og nægte dine drenge
adgangen til diverse sex sider

Så får du lige det her gode tips.

Vil da lige oplyse,at der i alle windows styresystemer er der et filter,som man kan aktiverer.

Så kan man selv kan bestemme,hvad børn må se på computeren.

1-Åbn din internet explorer browser

2-Vælg fanen funktioner-internetinstillinger

3-Vælg fanen indhold

4-Der hvor der står klassifikationsfilter-klikker du på aktiver

5-Her kan man så vælge det fra som ikke må ses på denne computer

nøgne kroppe-sex-sprog-vold

ud fra hver af disse-kan man juster skyderen for at angive det brugeren må se

6-Klik på fanen godkendte websteder-her kan man skrive de websteder-der må ses,og dem der ikke må ses.

7-Under fanen generelt-kan man oprette en adgangskode.

Mvh Og en forsat god dag
Brian

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 17-09-03 11:53

Davs ro437
Når de filer er slettet kan du ikke finde dem igen. Computerspecialister kan finde dem eller spor af dem, men det kræver den udvidede ledvogtereksamen med ret til at bære sabel. Brug den metode Biani anviser.

Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ro437

Dato : 17-09-03 12:22

Kan man ikke lave en mappe extra til Temporary internet filer

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-09-03 12:23

I din internet-browser/explorer kan du trykke Ctrl+H du vil så få en liste/oversigt over hvor computeren har været i den sidste (ca.måndes)tid.
Computeren finder oplysningerne i en mappe der ligger i windows-mappen C:\WINDOWS\Oversigt . Jeg er dog ikke klar over om denne liste
bliver 'nulstillet' nå man ryder mappen Tempory internet filer.
Uanset hvad du gør så vil der altid være nogle smuthuller, måske var det nemmere at sætte lås på pc'en(hængelås), eller forbyd dem adgang,
hvis tempory internet filer er blevet slettet. det kan også være til besvær for dig at den er slettet,
da den indeholder sider hvor du har været og tager dem derfra, hvis du kommer igen, og derved spare dig for tid(og penge til net-forbrug/trafik)
PS. er Drengene store nok(over 18), så lad dem dog selv betale! Er de ikke, så bestemmer du jo,hvad de må, og jeg mener at du så skal nægte at betale.
kik eventuelt hos http://www.familieadvokaten.dk/

Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-09-03 12:44
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-09-03 12:59
Kommentar
Fra : als

Dato : 17-09-03 13:01

a) Jeg tror på dine store drenge. De har ikke bestilt noget som koster. De regninger kommer helt af sig selv. I mange tilfælde skal man registrere sig og kan så se alt "gratis". Bagefter kommer regningen, derfor nægt betaling.
b)Be' dem surfe på danske sex-sider. Mon i ikke kan lave den aftale. De udenlandske kan nemt lægge en masse skidt og møg på din pc, som du praktisk talt ikke kan komme af med. Eks. ny startside, du kommer om på sider du ikke har bedt om osv. Er det allerede tilfældet nu så vend lige tilbage.
mvh als

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-09-03 13:04

Måske,du kan da altid ptøve>
http://www.webattack.com/freeware/system/fwdatarecovery.html

Manse9933

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 17-09-03 16:41

Manse
Kom da med noget konstruktivt ,forklaring el kommentar,istedet for alle dine desperate henvisninger

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 17-09-03 16:41

Manse
Kom da med noget konstruktivt ,forklaring el kommentar,istedet for alle dine desperate henvisninger

Kommentar
Fra : janpoulsen

Dato : 17-09-03 16:41

ro437- spær opkald til udlandet- og lav et pasword i bios- så er det kun dig der kan bruge computeren.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-09-03 17:27

ofa,funny,bland dig udenom,det er ikke alle der behøver at få alt skåret ud i pap,kom selv med noget konstruktivt og desperat.
Manse9933den desperate.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-09-03 12:03

Hej kandu.dk spørger. Her kommer et af mine standardindlæg.

Indlægget er affødt af mine åbenstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det jer er involveret i.

Du har spurgt og fået eet eller flere svar. Det er almindelig høflighed, at reagere på indlæggene, så jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.

Venlig hilsen fra

Søren i Roskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 30-09-03 08:52

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg.
Indlægget kommer efter gennemgang af mine åbne enkeltstående abonnementer. Dem ønsker jeg at rydde op i med jævne mellemrum for at bevare overblikket i det / de spørgsmål jer er involveret i.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Din sidste reaktion daterer sig tilbage til 17-09-03 kl.12.22 så kommentarskriverne må gå ud fra dit problem er løst og spørgsmålet derfor kan lukkes.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så ACCEPTER venligst den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-10-03 18:43

Hej kandu.dk spørger
Her kommer et ibasa standardindlæg. Det gentager den opfordring der ligger i det / de første standardindlæg. Såfremt du finder denne henvendelse fornærmende, eller på anden måde føler dig trådt over tæerne, bedes du blot læse dette som en opfordring til at følge uskrevne som skrevne regler.
Du har spurgt og fået eet eller flere svar / kommentarer. Det er almindelig høflighed, også i Cyberspace, at reagere på kommentarer / svar. Jeg nægter at tro du mangler tid og vilje til at anvende et par minutter på svare det / de mennesker der har anvendt, DERES, ofte sparsomme tid på at hjælpe
DIG
så jeg vælger STADIG at tro, din manglende reaktion blot er en forglemmelse. Jeg vil bede dig om, såfremt der imellem svarene var noget, du kunne bruge til noget, at få lukket spørgsmålet.
Til din orientering er det / de points du har sat ind på at få en besvarelse, der kan bruges, under alle omstændigheder tabt for dig, uanset om du synes svaret / svarene er noget ævl. Så venligst, ACCEPTER den kommentar du mener der ligger nærmest ”svaret”.

Venlig hilsen fra ibasa
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 14-10-03 21:42

Hvad i himlens navn stiller man op med et menneske, der på trods af opfordringer er fuldstændig ligeglad med almindelig god opførsel. En personage, der vel dybest set, er det ypperste over, hvad egoisme, manglende respekt for andre og selvtilstrækkelighed kan præstere. Åhh, vel alligevel ikke med hensyn til selvtilstrækkelighed. Selvtilstrækkeligheden krakelerer og får ridser i lakken, når det viser sig være nødvendigt at spørge andre om noget. Det værste er, at spørger bare modtager og formodentligt bruger svarene, uden så meget som at aflevere matadorpenge erkendtlighed til den der har hjulpet, eller i det mindste et verbalt indlæg eller kommentar. Det er nok under en rigtig egoists værdighed. Blæse være med der er nogen der har brugt tid, energi og fantasi på at fremskaf-fe en mulig løsning.

Bare jeg, verdens midtpunkt, får det jeg skal bruge, så sk*de være med alle andre. Det må være din tankegang.

Selvfølgelig kan jeg kun give min egen personlige mening tilkende, men jeg håber for dig, du er i stand til at klare alle situationer selv, for her får du nok svært ved at hente nogen hjælp, i hvert fald, hvis jeg kunne bestemme.

Tak for denne gang hr.ro437
Sren i Rskilde

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-03 11:05

Hmm ! Du burde vel ha fundet et svar nu !
eller har dregne slettet din kandu konto ?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-03 09:56

Du stiller et spørgsmål, men er ikke mere med,
Hvis du er ude og tisse, må det være en ordentlig tår.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 06:57

hallo

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-07-04 20:35

Det altid den der spørger, der ikke er der.

Sørgeligt.

Hvis at jeg havde et spørgsmål, ja så ville jeg da kikke om der var et svar.
ellers ville jeg da følge op på mit spørgsmål,
Personligt syntes jeg, at når man ikke gør det,
så er det som at pisse på folk, der prøver at hjælpe!