/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Reklame sang - kaffe
Fra : Rick_
Vist : 498 gange
120 point
Dato : 16-09-03 18:53

Hvad hedder den sang og hvem har lavet den, der er i reklamer nu, hvor det er i en skobutik og de drikker kaffe.

De synger noget med - I been watching you...

Jeg kan godt uddybe det mere, bare sig til hvis i ikke forstår det.

Mvh. Rick

P.s ved godt jeg ik liiige har så mange point, men jeg prøver alligevel..

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 17-09-03 09:22

Kan du ikke fortælle hvad det er en reklame for? altså, hvis det er for kaffe, så hvilken kaffe!??!

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 17-09-03 10:27

er det ikke for gevalia????

Kommentar
Fra : Rick_

Dato : 17-09-03 15:39

Ahh ved ik liige hvilen kaffe, men skal nok se efter..

Altså reklamen er noget med en mand som starter på arbejde i en skobutik, og pigerne der allerede arbejder der viser ham kaffe-tiderne på en lille seddel i deres kaffe-rum. Men han kan ikke lide kaffen, så til sidst er der en af pigerne der købe denne kaffe (som de nu reklamere for) og så skriver hun et ekstra kaffe-tidspunkt på kaffe-sedlen med en rød tus, og så går han ind og drikker kaffe sammen med hende..

Det er det der kaffe hvor posen er sort forneden, og så endten sort, rød eller gul-organge-noget for oven..

Det hjalp nok ikke meget, men jeg skal prøve at se efter mærket..

Mvh. Rick

Kommentar
Fra : nicolehh

Dato : 17-09-03 15:49

Er helt med på hvilken reklame det drejer sig om...

Så... tænke tænke tænke...

kan ikke lige komme i tanke om sangen...
må vente til den kommer igen...

Kommentar
Fra : verner14

Dato : 17-09-03 17:44

Sangen i den nye Gevalia reklame er med Evie Sands og hedder "Anyway that you want me" fra 1969.

Mvh

Verner 14

Kommentar
Fra : Rick_

Dato : 17-09-03 21:28

Ja det jeg sagde med farverne på poserne er vidst ikke den kaffe, men nu ved jeg at det er _Gevalia_..

Og jeg tror også det kan passe med Anyway that you want me" fra 1969 - nogen der har den ?

Rick