/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad gik der galt og har det været bedre~
Fra : mrhan
Vist : 437 gange
50 point
Dato : 16-09-03 00:04

Hejsa alle

Jeg har kun været bruger herinde i et par måneder....
Jeg forstår udemærket den kritik der har været her de seneste par dage, med henblik på hvordan dette forum bliver "kørt" på.
Så kom jeg lige til at tænke på om det har været bedre før.......og hvis ja, hvad er det så der er blevet dårligere.....???
Har kandu crewed svaret på tidligere indlæg og ellers været hjælpsomme, eller har de altid holdt sig for meget i baggrunden..???

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-09-03 00:13

Hej mrhan

Kandu har for længst meldt ud at de ikke kan og vil administrere kandu og der er mange der er gået gennem tiden.
Lad mig benytte lejligheden til at sige farvel til Eric, Uffe og Summer.

Eric, jeg var lige ovre på din nye lejeplads og stemme på dig som co-admin
Mvh srhansen

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 16-09-03 00:15

OK......må man være så bramfri.........Hvilken ny "lejeplads" kan I anbefale....????

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 00:18

Kandu har i årevis forsøgt at køre uden regler næsten. Det gik også godt de første par år jeg var med. Så kom der brugere til, bl.a. ram2, som ikke har en pind respekt for nogen ting. Uden sanktionsmuligheder, har den slags bruger frit løb til hvad som helst.
Det har aldrig før været så megen brug for Kandu-teamets indgriben som nu, men de er larmende tavse. Siden ram2 kom til for godt et år siden, har der været ballade. Hvis nogen går i rette med ham, har han et så ondt sindelag, at det ikke kan beskrives. Han har endog anmeldt mindst en bruger til politiet, som "forløb" sig over for ham.

Da der er mange andre fora, gider jeg slet og ret ikke være med mere her.

Dette er en meget forenklet forklaring.

mvh
summer som snart ikke er her mere

Accepteret svar
Fra : gandalf

Modtaget 60 point
Dato : 16-09-03 00:23

Hej mrhan

Det som går galt er simpelthen at nogle af brugerne tror de ejer dette forum, og hvis de ikke får deres vilje bliver de negative, og så trækker person andre af disse brugere med sig. Jeg synes det er helt fint, at der er nogle af disse personer som vælger at forlade kandu, for de laver alt for meget støj. Meningen med kandu er jo trods alt at skulle hjælpe andre og ikke sidde og chatte som der åbentbart er nogle som føler. Der findes en masse chatsteder, så hvorfor smutter de ikke bare over på nogle af disse.

Der er sørme også nogle der får ondt i røven over at en anden person end dem selv vinder månedens præmie (så må lodtrækningen jo være forkert), og at et indlæg er blevet fjernet. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er for en børnehave, og de skulle forestille at være voksne menneske.

Hold du bare skruen i vandet mrhan, stormen lægger sig snart igen, det er ikke første gang dette sker og sikkert heller ikke sidste.

Og så kan vi jo stille og roligt vinke farvel til ep, summer og uffe29 og sige tak fordi de føler at de skal gøre sådan et stort nummer ud af sådan en lille ting som at stoppe på kandu.

Gandalf

Kommentar
Fra : 4u2

Dato : 16-09-03 07:28

hej gandalf

der er nogle sande ord

mvh 4u2

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 16-09-03 10:11

Nu har jeg siddet her og grint i et par timer over alle de her latterlige udtalelser "de forladte" kommer med. Pointen med Kandu.dk er vel bare at skabe et hjælpeforum hvor du kan stille spørgsmål og svare spørgsmål. Det her er ikke nogen skole hvor vi skal holde hinanden i hånden og synge fællessang rundt om et bål af de udstødte.. Jeg kan personligt godt undvære et par folk, som mener at de ikke kan være her fordi de bliver "chikaneret". At en person skriver et par linier som er ment for at genere en anden person, burde da sagtens kunne ignoreres, med mindre man lever sit liv 100% på nettet og ikke mere kan skelne mellem computer-bekendte og rigtige relle venner man har omkring sig. Jeg er ofte blevet angrebet på forskellige fora fordi min person har vagt opsigt, men jeg er sgu da stadig på alle disse foraer, jeg lader ikke enkeltes meninger om mig skræmme mig væk.. VÅGN OP og opfør jer som de voksne mennesker i udgiver jer for at være, KANDU.DK er ikke et chat eller skændefora, mén et fora som er til at svare spørgsmål man måtte have problemer med selv at finde svar på..:!

Mikael

Kommentar
Fra : summer

Dato : 16-09-03 10:15

Tip fra Kandu-teamet

http://www.kandu.dk/dk/tip/5144

Citat
Vi vil værne om tolerancen, fastholde friheden til at udtrykke sin holdninger, give mulighed for at stille gode og mindre gode spørgsmål, samt give mulighed at diskutere forskellige emner. Men vi ønsker ikke falde ind i provokatørernes snarer og indgå aktivt i nedgørelse af først det ene så det andet. Denne holdning har vi udtrykt i flere omgange her i kandu.dk gruppen, men vi vil på den anden side heller ikke lade provokationer, mangel på pli, samt uhumsk sprogbrug være grundlag for at udelukke bruger fra vores site. Der skal noget andet og mere til, herunder ulovligheder eller opfordring til sådanne.

Samt dette.

Citat
Er der nogen som vil ud nu og eventuelt vende tilbage senere, eller som aldrig vender tilbage, er det deres eget frie valg. Det er også i orden med ” Ophørsudsalg”, tænk bare hvor venligsindede de andre bruger bliver, når man vinder månedens gave ved hjælp af den slags point! For det er, set med vores øjne, et uovervejet og tomt gestus. Men giver åbenbart afløb for udefinerede frustrationer.

Så må det vel være klart for enhver, at alt (næsten) er tilladt på Kandu. Således også ram2’s fortsatte gadedrengestreger.

Derfor fortsætter mit ”Ophørsudsalg” af point – et pointsystem som intet er værd. Mine opsparede point skal ikke gå til spilde, når jeg forlader Kandu. Og som Kandu-teamet antyder m.h.t. til de mange protestindlæg fra diverse brugere, er det ”udefinerede frustrationer”

Dette viser med al tydelighed, at Kandu ikke har læst min mail ang. ram2 eller er totalt lige glade.

Så kære Kandu-team. Min exit er ikke et øjebliks ”frustration”, men velovervejet handling. Jeg har været med i 3½ år, men siden ram2 kom til, har der konstant været ballade. Den opførsel han lægger for dagen har jo så nu fået det blå stempel.

mvh
summer alias de brugernavne ram2 mener jeg også har

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:51

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : mrhan

Dato : 13-02-04 15:49

Tak for svaret gandalf.