/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Export til Norge
Fra : qpool
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 15-09-03 21:27

Hvad er det første man bør gøre hvis man kan afsætte vare til Norge.
Jeg har kunder og vare. Tager jeg bare kontakt til en speditør og så lader dem stå for parpir arbejdet ? : Hvad koster sådan noget.

Kommentar
Fra : danevald

Dato : 15-09-03 21:30

det er det nemmeste! det koster omkring små 500kr. at få dem til at udfærdige papirer... og HUSK for guds skyld at gemme papirerne!

Kommentar
Fra : nishan

Dato : 16-09-03 02:26

D kommer an på hvad d r for nogle varer du vil eksportere. Under alle omstændigheder vil d sikkert være en rigtig god ide at snakke med ToldSkat.