/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Speciel MC i GTA VC
Fra : epoxy_88
Vist : 436 gange
30 point
Dato : 14-09-03 19:45

Hej...

Jeg har hørt at man kan få en speciel motorcykel i GTA Vice City... (PS2 udgave)

Det er ikke PCJ 600 jeg mener...

Hvis den findes ka' I så ikke fortælle mig koden til den???
Eller hvor den evt. står henne i spillet...

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 15-09-03 13:05

Hej epoxy_88.

Her kan du læse alt om motorcyklerne i GTA VC til PS2. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_vice_city_motorcyclopaedia.txt

Her står alt om de "speciele" motorcykler du kan erhverve dig. De er ikek så specielle bortset fra at de har bedre "stats"..

MVH

Mikael

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 15-09-03 13:43

Linket virker ikke...

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 15-09-03 15:15

Sorry men prøv så her.. http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/grand_theft_auto_vice_city_motorcyclopaedia.txt

hvis dette ikke virker så gå ind på det her link.
http://www.gamefaqs.com/console/ps2/game/33074.html
og find så den "in-depth faq" som hedder "Motorcyclopaedia"

MVH.

Mikael

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 15-09-03 16:51

Angel
Faggio
Freeway
Sanchez
PCJ-600

Dem kender jeg men jeg har hørt der findes en speciel racer MC noget ligende PCJ'eren

Der står kun om de over nævnte bikes.

Det første link virker heller ikke...

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 30 point
Dato : 15-09-03 17:33

Her er der to motorcykler som er specielle.! der er ikke så mange i spillet.. men her er to, det eneste som er specielt her er farven..

9.b. Motorcycles
Silver PCJ 600 - In the third phone mission the guy will tell you
that he got weapons for you if you need them. The bike is parked on the
street by the weapons. This is also very easy to get.
_____________
Black Sanchez - If you go to the dirtbike track Downtown there is
almost always a Sanchez parked there. It has a checkpoint mission called
"Trial by Dirt". In this mission there are three haitians that chase you
on black dirt bikes, just kill one of them and take his bike. These are
easy to get, but if you have trouble just kill all of them to make it
easier.

Jeg skal gerne lede videre men der er altså bare ikke andre end dem som er nævnt her..!

Mikael

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 18-09-03 14:28

Fandt du nogensinde den motorcykel du ledte efter,,? eller var det bare et falskt rygte.?

Du stillede jo points på højkant til et svar..!

Mikael

Kommentar
Fra : epoxy_88

Dato : 18-09-03 14:56

Nej jeg fandt ikke noget så det må jo være et falsk rygte....

/Jesper

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 12-02-04 12:50

ingen point uddelt endnu..? Hvad med atgive et af svarene de lovede points..?

Mikael

Godkendelse af svar
Fra : epoxy_88

Dato : 12-02-04 18:56

Tak for svaret mikael_hanna.