/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / 3D Studio / Spørgsmål
10  bentjuul 190
Lyd på video
Fra : snuggeben
Vist : 398 gange
150 point
Dato : 14-09-03 11:35

Hej!

Hvad gør man ved en video, hvor lyden ikke passer? Findes der et tool til det og hvordan gør mand?

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 14-09-03 12:41

Hej!

Jeg går ud fra, at det er en video eller videoklip som du ikke selv har lavet!

Jeg har været ude for det samme og en måde at klare dette på er at hente de nyeste codex til medieafspilleren.

Hvis dette ikke giver resultat, ja så prøv med en medieafspiller. Der er jo mange at vælge imellem og prøv om du ikke kan finde ud af med hvilken videoen er lavet og afspil videoen med den.

Eksempler på afspillere: Microsoft Medieplayer, Microsoft MovieMaker, Winamp, RealPlayer, Divx, QuickTime, Musicmatch, Cyberlink Power DVD og Medieplayer for at nævne nogle af dem jeg bruger har / har brugt.

Mvh
Bjarne

Accepteret svar
Fra : Interkriller

Modtaget 150 point
Dato : 15-09-03 19:45

Da spørgsmålet er posted under 3 studio, går jeg ud fra det er en filmsekvens du selv har lavet og lagt lyden direkte ind i 3d studio max.
Jeg vil anbefale adobe premiere, hvor der er rig mulighed for at lægge lyden ind så den passer præcist. Der er mange lydspor (faktisk lige så mange som du har brug for) så du kan lægge mange lyde over i hinanden.....
Held og lykke

Kristian

Godkendelse af svar
Fra : snuggeben

Dato : 16-09-03 08:34

Tak for svaret Interkriller.