/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
download gratis musik
Fra : maxriko
Vist : 377 gange
50 point
Dato : 13-09-03 14:03

Hvor kan jeg finde og hente gratis musik og film. Det skal helst være nemt at finde ud af da jeg er meget uerfaren inden for brug af PC.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 13-09-03 14:48

Hejsa

Det er vist ikke helt lovligt.......
Men nogle vil nok sige kazaa........andre edonkey.........søg på google og du finder nok nogle af disse peer2peer programmer.......Men som sagt er der mange filer "derude" som er beskyttet af opholdsretsloven.....

Hilsen
mrhan

Kommentar
Fra : counter

Dato : 13-09-03 19:20

Kazaa er jo ulovligt men der er også alt men prøv www.alltheweb.com og så gå ind i Audio.!
Det musik jeg har på min Com. er fra mine venner...!

Rigtig god fornøjelse............................................................................................!

Kommentar
Fra : Pappi

Dato : 14-09-03 22:21

Hej, som de ved det må man ikke! derfor er der noget som hedder 'peer to peer', altså hvis du har en familie medlen hvor du kan låne lidt music, så er det ok. hvis du vil kan du henter et 'familie søge program' hos www.zdnet.com, programet hedder BearShare, kan hentes i mange forskellige sprog, så valgt den som du synes og installere den. du skal nok bliver glad for den, den kan hente alt mulig.

Kommentar
Fra : Pappi

Dato : 14-09-03 22:22

Hej, som de ved det må man ikke! derfor er der noget som hedder 'peer to peer', altså hvis du har en familie medlen hvor du kan låne lidt music, så er det ok. hvis du vil kan du henter et 'familie søge program' hos www.zdnet.com, programet hedder BearShare, kan hentes i mange forskellige sprog, så valgt den som du synes og installere den. du skal nok bliver glad for den, den kan hente alt mulig.

Kommentar
Fra : Pappi

Dato : 14-09-03 22:22

Hej, som de ved det må man ikke! derfor er der noget som hedder 'peer to peer', altså hvis du har en familie medlen hvor du kan låne lidt music, så er det ok. hvis du vil kan du henter et 'familie søge program' hos www.zdnet.com, programet hedder BearShare, kan hentes i mange forskellige sprog, så valgt den som du synes og installere den. du skal nok bliver glad for den, den kan hente alt mulig.

Kommentar
Fra : Pappi

Dato : 14-09-03 22:22

Hej, som de ved det må man ikke! derfor er der noget som hedder 'peer to peer', altså hvis du har en familie medlen hvor du kan låne lidt music, så er det ok. hvis du vil kan du henter et 'familie søge program' hos www.zdnet.com, programet hedder BearShare, kan hentes i mange forskellige sprog, så valgt den som du synes og installere den. du skal nok bliver glad for den, den kan hente alt mulig.

Kommentar
Fra : bigmozzy

Dato : 21-09-03 09:11

Jeg har downloadet BearShare, men kan ikke finde ud af det. Jeg har downloadet:
BearShare Pro 4.2.9

Kommentar
Fra : Pappi

Dato : 21-09-03 14:13

Altså. hvis du har installeret korret så få du et halv vindue på dit højre side, der skive du hvad og hven du søge efter, og under kan du sortere hvilken type du fil du søge efter, om det er for eks. mp3 eller programmer, video m.m

Kommentar
Fra : 2309

Dato : 02-12-03 16:35

du kan gå på winmx det er lovligt og du kan få en masse musik....