/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
hvor køber jeg tætningslister
Fra : karstenhou
Vist : 1678 gange
100 point
Dato : 13-09-03 13:31

Jeg skal udskifte mine tætningslister.
Jeg har været i diverse byggemarkeder.
De har kun sådan nogen jeg skal klistre fast.
Dem jeg har er sømmet ind i karmen.
Hvor kan jeg købe dem billigt.
Hilsen Karsten

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 13-09-03 15:07

Prøv ved en glarmester.
Ellers må du "nøjes" med klistermodellen

/VMEK

Kommentar
Fra : ks9000

Dato : 13-09-03 15:47

Kan du ikke sømme de "klistrede" fast - det har jeg gjort med stor held, når nu de ikke vil klistre ordentlig.

//Knud

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-09-03 14:24

Biltema (www.biltema.dk) i Næstved og i Helsingborg har P-profiler. De er godt nok selvklæbende, men stammen af P-et er bred nok både til stifter og til hæfteklammer. De er lavet af syntetgummi med ganske god holdbarhed. Til gengæld tager firmaet 140 kr. for at sende tingene! Hvor mange byggemarkedskæder har du været i? Der er jo dels de fritstående, og så er der SILVAN, BAUHAUS og RÅD og DÅD (efter hukommelsen), og det kunne jo være, at den ene kæde har, hvor den anden ikke ... Og så er der steder som Føtex, super-Kvickly og BILKA. Og så alle de små uorganiserede værktøjsbutikker og alle malervarebutikkerne. Try, try, and try again!