/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fra pc til pc
Fra : tykketykke
Vist : 207 gange
50 point
Dato : 13-09-03 08:43

windows xp
Overførelse fra en pc til anden hvad gør man

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 13-09-03 09:22

Hvis du mener, at overføre filen'er
Kan du lave et hjemme netvæk først, og så bagefter kopi filen'er fra den en til den anden!
Men hvis du ikke vil oprette et hjemme netvæk, kan også bare MSN Message til at overføre filen'er! Du skal bare have MSN installateret i dine begge PC'er. (Jeg anbefaler version 6, altså MSN 6)
MVH
Henry

Kommentar
Fra : VMEK

Dato : 13-09-03 10:34

1. Køb 2 stk. 10/100 Mbit netkort og et krydset netværkskabel.

2. Installer kortene og sæt kablet i.

3. Sæt netkort 1 op med følgende IP-adresse: 192.168.0.1

4. Sæt netkort 2 op med følgende IP-adresse: 192.168.0.2

5. Begge PC'er skal være i samme arbejdsgruppe, f.eks. "WORKGROUP"

6. Del det/de drev på hver PC, som den anden PC skal kunne se.

Har du yderligere spørgsmål, så skriv lige hvilket styresystem du bruger.

/VMEK