/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kandu...vi vil gerne have et svar
Fra : Uffe29
Vist : 345 gange
200 point
Dato : 12-09-03 21:32

Hvad med at svare.... http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

200 af mine surt opsparede 471 point bliver hermed brugt i håbet om et svar på http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

Kommentar
Fra : hedefelt

Dato : 12-09-03 21:59

Undskyld - der er 74 indlæg - og ikke et af dem kunne bruges??

Hvis du vil have fat kandu teamet kan de kontaktes her:
http://www.kandu.dk/dk/kontakt.asp
eller via mail: service@kandu.dk

Men dette bliver jo nok atter et evigt åbent spørgsmål

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 210 point
Dato : 12-09-03 22:32

Hej Uffe
Var lige selv på vej til at lægge mit spørgsmål til kandu ind under de seneste 25 igen
men du var hurtigere
1000 tak for det.

Jeg siger
At det er næsten altid den Kandubruger der har optjent flest Superpoint når måneden er omme
Der vinder præmien,men har vedkommende vundet før,ja så går præmien til nummer to på listen.
Sådan har det været meget meget længe herinde.
ALTSÅ vil jeg personlig mene at Kandu og alle os bruger ved på forhånd hvem der vinder.

Men Kandu siger
I en E-mail til mig
”Med hensyn til lodtrækningen, hvordan kan du så sige, at vi ved hvem der
vinder? Vi aner da ikke hvem der vinder, men det er rigtig at de fleste
gange har været den som har flest chancer som vinder, men der har da også
været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet.”

Den der med at der også har været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet
JA i år 2001-eller i begyndelsen af 2002 kan jeg huske,at der var en bruger der vandt med meget få point
Men det har da også været den eneste gang,så vidt jeg husker.
Men husker jeg forkert i min lange tid herinde
Er der så ikke lige en bruger,der kan komme med et links.som beviser at der er en langt nede i rækken der har vundet??

Har lidt svær ved at se
Hvorfor man kalder det en lodtrækning.

FØLG MED HER

http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

og kom med din kommentar.

Jeg håber da stærkt på at der kommer et svar fra Kandu meget snart
da det første svar jeg fik,ikke holder vand
har rykket for et bedre svar i en ny email til Kandu.

Mvh Brian

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 15-09-03 21:48

Tak for svaret briani...... hyggelige samtaler, men jeg smutter videre til mit gamle forum eks.......dk