/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win 95 og Messenger 5.0....
Fra : AnnLou
Vist : 435 gange
200 point
Dato : 12-09-03 13:43

Hej allesammen,

Jeg har et problem
Når jeg vil overføre dokumenter, filer etc. via Messenger (jeg har XP + Messenger 6.0) til min kollega (Win 95 + Messenger 5.0) kan jeg modtage, men hun kan ikke modtage hvad jeg sender???

Er der nogen der kan komme med en løsning?

På forhånd tak for hjælpen, Ann Lou

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 12-09-03 16:30

hej
Måske har en af jer en firewall der skal godkende msn først eller et virus program der skal ændres i sin indstilling....
For det skulle ikke været andet galt , kender mange der kan køre på denne måde uden problemer
håber det virker for dig
hej hej

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 12-09-03 18:04

Prøv at bede om at download den MSN 6!
Jeg tror, at det vil hjælpe(Win 95 kan download det, men PC vil køre langsomerer)
MVH

Kommentar
Fra : Axencrone

Dato : 12-09-03 18:05

Ups!
Prøv at bede (hende) om at download den MSN 6!
Jeg tror, at det vil hjælpe(Win 95 kan download det, men PC vil køre langsomerer)
MVH

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-09-03 20:59

Jeg tror osse hun er bag en firewall! Er det på job du snakker om eller privat?

Kommentar
Fra : AnnLou

Dato : 12-09-03 21:22

Hej igen,

Jeg har selv Firewall installeret, men jeg kan fint sende filer o.a. til andre via Messenger (som også har Firewall).

Mystisk....

/Ann Lou

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 13-09-03 00:32

Hej
ja måske du har firewall ,men er mess godkendt i din firewall til indgående filer ????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-09-03 01:24

Ja det er et kendt problem Annlou. Og fejlen ligger i hendes opsætning af messenger, eller hendes udbyder! Det kan være de bruger en NAT server!