/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
Skattefri kørselsgodtgørelse
Fra : Ross
Vist : 916 gange
50 point
Dato : 15-04-01 15:39

Jeg arbejder i Esbjerg, men bor i Vejle. Jeg arbejder i en virksomhed med mange afdelinger, og kører af og til imellem dem. Mit spørgsmål er>> skal jeg beregne km. fra bopæl? Arbejdsplads? eller det faktiske antal kørte kilometer.
Ross

Kommentar
Fra : kikki

Dato : 15-04-01 16:31

Du skal helt klart beregne det antal kilometer du køre.

Det er ikke uendeligt antal kilometer som er skattefrit, der er et loft, jeg kan bare ikke huske hvad loftet lyder på. 12000 km pr. år eller noget lignende.

Kikki

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 15-04-01 16:12

Hejsa!

Deloitte & Touche har lavet en fantastisk guide på nettet!
- Kan ikke lige huske linket, men fandt det vist inde på bilbasen.dk
Ellers så skriv lige tilbage ik

Påskehilsen

Troels

"Ross" <Ross.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:Z0iC6.42327$o4.3180586@news010.worldonline.dk...
> Jeg arbejder i Esbjerg, men bor i Vejle. Jeg arbejder i en virksomhed med
mange afdelinger, og kører af og til imellem dem. Mit spørgsmål er>> skal
jeg beregne km. fra bopæl? Arbejdsplads? eller det faktiske antal kørte
kilometer.
> Ross
>
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Accepteret svar
Fra : gibson

Modtaget 50 point
Dato : 23-06-01 13:00

Du SKAL beregne fra din bobæl og til arbejde. Der er ingen krav om at du kører den "korteste" vej, hvilket vil sige at hvis du kører en lille omvej fordi vejnettet er iorden er det helt ok. Men de tjekker om det du angiver er urimeligt.