/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Månedens lodtrækning 2
Fra : briani
Vist : 336 gange
100 point
Dato : 12-09-03 11:51

Jeg siger
At det er næsten altid den Kandubruger der har optjent flest Superpoint når måneden er omme
Der vinder præmien,men har vedkommende vundet før,ja så går præmien til nummer to på listen.
Sådan har det været meget meget længe herinde.
ALTSÅ vil jeg personlig mene at Kandu og alle os bruger ved på forhånd hvem der vinder.

Men Kandu siger
I en E-mail til mig
”Med hensyn til lodtrækningen, hvordan kan du så sige, at vi ved hvem der
vinder? Vi aner da ikke hvem der vinder, men det er rigtig at de fleste
gange har været den som har flest chancer som vinder, men der har da også
været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet.”

Den der med at der også har været måneder hvor det er en længere nede i rækken som har vundet
JA i år 2001-eller i begyndelsen af 2002 kan jeg huske,at der var en bruger der vandt med meget få point
Men det har da også været den eneste gang,så vidt jeg husker.
Men husker jeg forkert i min lange tid herinde
Er der så ikke lige en bruger,der kan komme med et links.som beviser at der er en langt nede i rækken der har vundet??

Har lidt svær ved at se
Hvorfor man kalder det en lodtrækning.

FØLG MED HER

http://www.kandu.dk/dk/spg/21693

og kom med din kommentar.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 11:56

Vi følger skam med, Brian. Men åbenbart følger Kandu ikke med, selvom de i en tidligere tråd har sagt at emnet "kandu" overvåges. Men det var måske kun tips de ville overvåge?

Måske skal vi følge Ram's ide med at kaste uanede mængder point ind i systemet. Jeg har godt nok ikke så mange, men har intet imod at donere disse til en god sag. På den måde har vi selv en mulighed for at præge systemet.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 12:51

Ja, èn mulighed er, at man følger Ram2' s idè.
En anden mulighed er, at man lader være.
Og jeg vil klart anbefale den sidste.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 13:00

Dit valg rellom - det har man forsøgt længe uden resultat.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 13:06

Uden hvilket resultat, 3773?
Efter min mening kører Kandu i det store og hele ok.
Fejlfrit er det ganske vist ikke - men hvilket system er det?

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 100 point
Dato : 12-09-03 13:14

Efter min mening handler det om at få Kandu til at melde klart ud.

Vil man bevare månedens lodtrækning, bør der finde en reel
lodtrækning sted.

Og vil man give præmien til nr. 1 på Top 10 listen, bør det meldes
klart ud, at man har skrottet lodtrækningen.

Men det problem løses da ikke på en rimelig måde ved at vi
selv "kårer" vinderen ved hjælp af en masse fiduspoint.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-09-03 13:16

Der sker ikke en skid, Rellom, selvom der oprettes den ene tråd efter den anden med utilfredse brugere der jamrer sig over et dårligt virkende pointsystem.

Og når nu ikke kandu, jvf Brian's korrespondance vil i dialog, så står det brugerne frit for at gøre som det passer dem, selvfølgelig inden for de afstukne grænser. Der er ingen der forbyder dig at uddele point som du lyster. Og til hvem du lyster. Dette er jo tydeligt bevist i masser af tidligere tråde.

Der er kun to ting man ikke bryder sig om, og det er: Snyd med dobbeltprofiler og Zonker.

Al anden form for reklame, bytte købmand, "laller-tips" osv accepteres uden indblanding fra kandu's side.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 13:33

3773, du har da ret i, at reklametips, pointfusk med mere er irriterende.
Men trods alt èr det jo undtagelsen og ikke reglen.
Og det er jo også en undtagelse fra reglen, når kandu i sagen om
månedens lodtrækning - tilsyneladende - ikke vil i dialog.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-09-03 14:22

Ohøjsa med jer
For min skyld kan de give pengene til halstørklæder til pingviner på sydpolen... alt i alt så er det der pointfis roden til alt ondt. Samtidigt er jeg lidt ambivalent, for jeg må da indrømme, at jeg er glad for den præmie, jeg vandt engang i tidernes morgen - det skulle ha' været en webcam-ting men blev til en memorykey... og 'den er jeg faktisk blevet glad for
Men så'n ved at kigge tilbage siden jeg startede (feb. 2003), så var det nok bedre, om man skrottede det system. Det medføre i hvert tilfælde ikke noget godt. Det ville også medføre, at kun de seriøse blev tilbage.
Bortset fra det... så rigtig god weekend til jer alle sammen
Søren

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 12-09-03 16:36

Jeg skrev dette i spgs.
http://www.kandu.dk/dk/spg/22129

Og det mener jeg meget er problemet, Kandu kommer aldrig med nogle kommentarer til brugerne, de kunne jo f.eks udsende et nyhedsbrev 1 gang om måneden, eller komme med en kommentar i Kandugruppen 1 gang om måneden, hvor de tog nogle af brugerkommentarerne op, men NEJ, de forholder sig helst TAVSE, og det har tit undret mig.

Til Kandu

Det glæder mig at høre at i læser alle indlæg i denne katerogi.

Det er ellers ikke det indtryk man får når man gang på gang ser spgsm. ang Kandu, blandt andet de lange tider det tager at komme på siden og andre spgsm, der drejer sig om brugen af Kandu

HVORFOR kommer der så ALDRIG en kommentar fra jer på denne side hvis der er problemer af den ene aller anden art, eller spørgsmål direkte til Kandu.??

Siden er vel ikke kun til envejskomunikation, vel??

Det ville da være rart hvis i var lidt mere meddelsomme en gang imellem.

Med håbet om i vil tænke lidt over det.

Med venlig hilsen
Bantam

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 17:53

Hatten af for dig, Bantam.
Du har bare sat fingeren på det, som er det egentlige problem.

Jeg giver dig nemlig ganske ret.
Kandu´s team kunne godt være noget mere aktive i deres eget forum.

Det må nok kunne lade sig gøre uden at gå ud over åbenheden.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-09-03 18:17

Ja, ja, ja - jeg kom lige til at se, at jeg synes, at det er en rigtig god ide, at "etteren" vinder - så kan vi ændre reglerne næste uge.

mvhe Erling

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-09-03 18:21

Kommentar
Fra : nettepost

Dato : 13-09-03 22:11

Hvad havde i forventet ??
Så snart der er kritik fjerner de det og melder ud at det må man ikke og så er der lukket indtil der er brænde på bålet igen.
Og nyhedsbrev, sikken en gang spam i kan få jer, får i ikke nok af det i forvejen ?

Godkendelse af svar
Fra : briani

Dato : 19-09-03 12:41

Tak for svaret Rellom.

en god kommentar
som jeg lige belønner med 100 istedet for 1

Mvh Og en rigtig god weekend
Brian

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 19-09-03 13:52

Selv tak, Brian.
Og også en rigtig god weekend til dig.