/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Fjernstyring af Bredbånd
Fra : onkelkeld
Vist : 383 gange
200 point
Dato : 12-09-03 08:25

Jeg ved ikke hvordan, jeg fjernstyrer en pc , fra en pc i den anden ende af landet.
Sagen er jeg har Bredbånds Adsl, og har 2 maskiner koblet op på en d-link 804, alt virker perfekt.
Men jeg vil gerne kunne komme til min maskine f.eks. fra min kammerats maskine der kører på nettet via modem,
jeg har sat hans maskine op i netværk, så den tilhører samme gruppe, som dem vi har stående her.
Alle maskiner kører med Win98 og har ingen hjemme side.
Mine Engelsk kundskaber er meget små, så henvisninger til engelsksprogede side kan/vil jeg ikke kunne bruge til noget.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 210 point
Dato : 12-09-03 09:02
Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-09-03 09:15

Manse9933 kommer med en gratis version (points til Manse), men der findes også en købe-version DameWare. Du kan læse om den på http://www.dameware.dk/

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 09:21

Nede på link 2 er der også sharware versioner,forresten.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : onkelkeld

Dato : 12-09-03 09:32

Tak for svaret Manse9933.
For en gang skyld fandt du frem til noget på Dansk Manse, synes ellers det ofte fra dig har være henvisninger til engelske sider, men ok, denne gang var det kort og skide godt og så på Dansk,,,gggg, så en gang til , mange tak.

Og til clan, dit svar viste sig at kosten omkring 800 kr., og siden du henviste til var kun på engelsk, det kunne dog lade sig gøre at få tilsendt en fil i pdf format på dansk, så også tak for dit svar.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 12-09-03 09:46

Har skam også hentet Manses henviste program, men bruger dog selv DameWare på jobbet
Søren

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 10:09

For en gang skyld fandt du frem til noget på Dansk Manse:det var
sørme fordi at der var dansk info om emnet det er der kun i 10%
eller mindre, af alle tilfælde,ud fra min erfaring,så sjangsen for engelsk info er desværer det bedste man kan komme med, mange gange.

Manse9933 selv tak