/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kan ikke se siden www.dk-sex.com
Fra : gatling
Vist : 259 gange
40 point
Dato : 11-09-03 22:18

Jeg kan fra min hjemme pc ikke komme ind på den side. Men fra min pc på arbejdspladsen går det helt fint. Kan nogen hjælpe mig?

Kommentar
Fra : shamrock1

Dato : 11-09-03 23:50

Prøv at opdatere internet explorer......

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 12-09-03 00:30

Hm..... hvor arbejder du ? Er der en ledig plads ???

Mvh Erling

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-09-03 01:48

Stedet sender bla cookies og dette skal du kunne modtage , og du skal nok slække på din sikkerhed.
i din browsers menu vælg: Funktioner->Internetindstillinger .. vælg beskyttelse af personlige oplysninger og kik under Rediger
skriv sidens navn og vælg tillad. du har nu manuelt godkendt stedet som sikkert.
Mvh. Natmaden

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-09-03 06:27

Prøv og tjek(IE)om der ikke er slået noget til i >funktioner>internetindstillinger>inhold>klassifikations filter,under aktiver.
Og se under sikkerhed> klasificerede web steder>websteder,om siden ikke er sat
ind der.

Manse9933

Kommentar
Fra : als

Dato : 12-09-03 11:36

Hvis du bruger IE-Spyad så er det mulighed for at den ligger under klassificerede som Manse9933 siger. Danske sider med skadelige ActiveX-componenter lægges ind i det program af Spywarefri.dk. Men det var bare et skud fra hoften

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-11-03 10:54

Hmm ! Du burde vel ha fundet et svar nu !

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 17-12-03 09:51

Du stiller et spørgsmål, men er ikke mere med,
Hvis du er ude og tisse, må det være en ordentlig tår.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 17-12-03 12:33

natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-12-03 06:52

var lige på www.dk-sex.com
Synd du ikke kan se det, men du sidder måske fast mellem pop-up 3 & 4

Kommentar
Fra : als

Dato : 19-12-03 09:02

eller mellem nr. 18 og 19.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 18:51

Der er åbent for kommentare til tip http://www.kandu.dk/dk/tip/6772
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 23-02-04 19:21

He-he

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:40

kanon ide natmaden.... ærgeligt den ikke fik 5xstjerner

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-02-04 19:44

Kanon ide, jeg fik ikke mulighed for at give dig stjerner for tippet, men du får dem her *****

//bentjuul

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:48

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:48

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:48

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:48

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:48

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:48

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:48

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:48

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:49

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:49

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:49

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:49

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:49

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 19:49

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Hvis man ikke mere er interesseret i at få mails om et spørgsmål man har stillet kan man trykke på accepter som svar.
Derfefter kan man fjerne fluebenet forneden hvor de står
Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 23-02-04 19:53

Det er da vist en af dem man skal skynde sig at fjerne fluebenet, men ellers et godt tips. Fik selv muligheden for at bedømme det, men for langsomt til at få det sendt, så mine ***** blev desværre ikke registeret.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-02-04 20:13

Jeg har lavet en tekst som kan bruges til at indsætte i gamle spørgsmål.

1. gang sætter man den kun 1 gang og så dobler man ellers op hver gang man kommer ind igen

Du har stillet et spørgsmål hvorefter du har "glemt" det !!!!
Når et spørgsmål ikke mere er aktuelt skal det lukkes. Dette gøres ved at trykke på accepter som svar i højre side over et af kommentarerne og er en slags belønning/accept af den tid andre har brugt på at hjælpe dig med at løse dit problem eller belyse noget på en anden måde.

Som hjælper kan man nederst fjerne et flueben der hvor der står "Ja tak, send mig en e-mail når der er indlæg til dette spørgsmål. "

Som den der stiller et spørgsmål har du ikke mulighed for at slippe for emails før dit spørgsmål er lukket, så det ville da være en god ide at få dette gjort

I tilfælde af at du skulle sidde måbende og spørge dig selv hvorfor det skulle være et problem, så kan jeg fortælle dig at når et spørgsmål står åbent så komme der brugere ind og vil hjælpe.....men du gider ikke engang at svare tilbage

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 23-02-04 20:21

Nogle steder må der da komme responds. og tak for hjælpen
Uffe29 så vit at jeg har lagt mærke til kan spørgeren ikke sloppe for mail før at han/hun har lukket
men lykkedes det bare en gang i mellem ja så tynder det jo ud i de u-lukkede spørgsmål
de stjerner jeg har fået her tæller dobbelt for mig... 1000 tak.
Mvh natmaden.

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 25-02-04 08:43

Det er en rigtig god ide med at spamme dem der ikke lukker deres spørgsmål!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 25-02-04 08:57

Nemlig wilsonweb
Ja det kan da være, at man er så heldig, at man kan få ryddet op
i nogen af, alle de gamle spørgsmål der aldrig bliver lukket

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-07-04 20:33

Det altid den der spørger, der ikke er der.

Sørgeligt.

Hvis at jeg havde et spørgsmål, ja så ville jeg da kikke om der var et svar.
ellers ville jeg da følge op på mit spørgsmål,
Personligt syntes jeg, at når man ikke gør det,
så er det som at pisse på folk, der prøver at hjælpe!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 28-11-04 03:34

Der burde være en medtode til at genkende folks id.
Hvad hjælper det at blackliste "gatling" da han sikkert for år og dage siden, har skiftet profil.
den slags folk er virkeligt ødelæggende, for andres lyst til at engagere sig, i spørgsmålene.
Det er måden, og ikke pointene, jeg er dybt utilfreds med.