/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
Større bryster
Fra : mis119
Vist : 906 gange
40 point
Dato : 11-09-03 17:06

Er der nogen der har prøvet det produkt, der hedder Microcell-D7. Efter sigende skulle det på 2 uger give større og pæner bryster..... Meennn er det nu også rigtigt?? Håber at der er nogen, der kan hjælpe mig. Produktet er forresten fremstillet af SWISSTRADE i skovlunde.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 11-09-03 17:43

Glem det - det findes ikke et eneste dokumenteret præparat. Det er kun spekulation i folks forfængelighed, der får sådanne firmaer til at gå dundt.

Beklager.

Mvh Erling

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-09-03 17:52

Det gi'r også lidt sig selv...hvis det virkede så ville der ikke være så mange der blev opereret...sorry
Men hvis du vil have dem en anelse fastere, kan du styrketræne bystmusklerne, eller massere dem hver morgen og aften... Men decideret større bliver de nok ikke...

Kommentar
Fra : mis119

Dato : 13-09-03 12:06

Tak for jeres svar. Men er der ingen der har prøvet det??

Kommentar
Fra : mis119

Dato : 13-09-03 12:06

Tak for jeres svar. Men er der ingen der har prøvet det??

Kommentar
Fra : katiakaj

Dato : 26-09-03 20:09

Swisstrade Aps, Europost Aps och Pharmapost Aps drivs av samma personer som är bluffmakare! De har blivit anmälda till Konsumentombudsmannen i Sverige många gånger, men är svåra att stoppa. De går i konkurs och kunden kan inte få pengar tillbaka. Bland annat har de sålt bantningspiller och mirakelkurer för hår och byst. Deras produkter är tyvärr bara humbug! (Hoppas du kan läsa min svenska)!

Kommentar
Fra : Sibylle

Dato : 24-10-03 21:55

Hejsa....

jeg kender en veninde som har prøvet det, og det har virket efter de 16dage som kuren tager. ... Hendes bryster er blevet større og mere faste... Så nu skal jeg selv have fat i det :)

Kommentar
Fra : Ulrica

Dato : 29-10-03 15:13

Jag har provat microcell-d7 och måste faktiskt säga att bysten har blivit "lite" fastare, dock inte så stor och fyllig som reklambilderna visar! :(
... vänta er inga underverk!!!

Kommentar
Fra : baba2660

Dato : 18-06-04 00:30

att: sibylle

Hvor stor er din veninder bryster blevet..? hvad størrelse brugt hun før og hvad bruger hun nu!!?
Tak

Kommentar
Fra : 1102

Dato : 09-08-04 19:56

uha uha.tro flytter bjerge... Hvis endelig det virker, er der så nogen der ved hvorfor? Jeg mener det ville jo være frygteligt hvis det måske i virkeligheden indeholder en masse farlige stoffer. Pas på jer selv.

Kommentar
Fra : flintdales

Dato : 01-02-05 21:03

Hvordan skal man bruge det?
har også lige læst om det, og de lover en pengene tilbage,
hvis du ikke ser noget synligt resultat.

Vh Matilde...

Kommentar
Fra : marinst

Dato : 02-02-05 09:59

Jeg er meget nysgerrig efter at vide hvad det er, altså om det er en creme, nogle øvelser man skal lave, eller ??? det fremgår jo slet ikke af annoncen.

Kommentar
Fra : raos

Dato : 12-02-05 23:02

Hej alle sammen!!

Jeg har også lige set annoncen om microcell D-7. Og jeg hved ikk hvad jeg skal tro på, jeg törer heller ikke rigtigt pröve det. men hvis nogen pöver det nu, vil jeg meget gene hvide hvodan det gået....
men alligevel, hvis det nu va rigtigt, hvofor er det så billigt i forhold til plastikoperationer og hvorfor er det ikke så mange det har det....
lidt forvirrende

Kommentar
Fra : Dajana_87

Dato : 14-11-06 23:00

Er der nogen af jer der ved hvor jeg kan få bestilt Microcell-d7?