/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Finans/Markeds/service økonomer m.m.
Fra : krix
Vist : 361 gange
20 point
Dato : 11-09-03 11:23

Dette er nok mere et ønske om at høre hvad markedsføringsøkonomerne samt andre der har taget en Kort videregående uddannelse beskæftiger sig med P.t. Ledigheden er efter sigende meget høj blandt folk med disse KVU uddannelser. Kom med jeres erfaringer med uddannelserne. Jeg selv er uddannet Markedsføringsøkonom fra 2002 og går for øjeblikket ledig. Jeg synes alt i alt at uddannelsen slet ikke har hold i virkeligheden i forhold til hvor meget ros den får og har fået fra uddannelsesstederne.

Kom med dine meninger og erfaringer med uddannelsen.

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 12-11-03 11:40

Kender ikke direkte men har hørt en masse om MF økonom udd. og kigger man på Finansøkonom udd. afviger det fra sted til sted hvormange der er kommet i arbejde bagefter, dette afhænger også om du har taget den teoretiske eller den erhvervsmæssige vej. har været i praktik eller ej.

Jeg har kun hørt godt hernede fra HOBRO....

MVH
MULLENI