/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Mailserver
Fra : webbruger
Vist : 240 gange
70 point
Dato : 10-09-03 21:41

Hey
Nu har jeg prøvet at installerer Squirrelmail, og kan ikke få det til at virke, samt at jeg har søgt om hjælp i de diverse forums, men med ingen større succes..!!
Er der så et andet mailserver program til Linux som er let at gå til?
Mv. Ole

Kommentar
Fra : linuxrules

Dato : 10-09-03 22:16

Hvad er det du ikke kan få til at virke med squirrelmail????.
Som mailserver vil jeg anbefale postfix da den er nem at få til at virke med 1 domæne.
Hvis du skal have flere domæner (virtuelle) så brug exim.

Jesper

Kommentar
Fra : webbruger

Dato : 10-09-03 23:04

Hej
Jeg kan godt sende mail fra SQmail, men jeg modtager ikke mails?

Kommentar
Fra : polleman

Dato : 07-10-03 15:37

Hey hey hey... Hvad er det lige du skal bruge, og hvordan skal det virke ?

Skal du sende og modtage på din egen server, eller skal du hente post fra en anden mail server ?

Kommentar
Fra : psxdk

Dato : 21-10-03 09:01

postfix + gnupop3 :P

det er da mulige kandidater

men er du sikker på det ikke er dine MX opsætning ??