/ Forside/ Teknologi / Netværk / TCP/IP / Spørgsmål
10  Fijala 1204
Selvopkald ?
Fra : food_life
Vist : 466 gange
40 point
Dato : 24-01-02 08:54

Selvopkald ?

Mit virusprogram (McaFee) forsøger ved opstart af pc’en at kalde op til telefonnettet. Hvorfor, og hvordan stopper jeg det?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-01-02 10:06

"food_life" <food_life.news@kandu.dk> crashed Echelon writing
news:fYO38.5086$XA5.568003@news000.worldonline.dk:

> Mit virusprogram (McaFee) forsøger ved opstart af pc’en at kalde op til
> telefonnettet. Hvorfor, og hvordan stopper jeg det?

Evt. for at hente opdateringer. Kig i egenskaberne for McAfee, evt. under
LiveUpdate.

--
Bjarke Andersen
Wanna reply by email? Remove the spammer in address

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 24-01-02 10:33

Er gjort og det er ikke her fejlen ligger!

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 24-01-02 14:42

Er det sket efter at du har installeret McaFee, eller opgraderet det?? Har du kikket i din opkaldsopsætning,-det kan være at programmet har sat dit internetopkald til Log på,.hver gang du starter din Pc.

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 24-01-02 14:54

Nej, sådan hænger det vist ikke sammen, ja det er kommet efter at jeg installerede McaFee; men hvis jeg undlader at starte McaFee, så sker der ikke opkald, altså er min konklution at det er McaFee som forårsager opkaldet?

Kommentar
Fra : vestergade

Dato : 24-01-02 15:14

Prøv at afinstallere McaFee ,-luk din Pc-genstart og geninstaller McaFee. Vær opmærksom på hvad du evt. skal svare på under installationen,

MH
Vestergade

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 24-01-02 19:49

Er sket med samme resultat?

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 25-01-02 07:08

Hvis det bliver ved ville jeg prøve et andet program:
http://www.hbedv.com/
AntiVirus er gratis og bliver tit opgraderet med de nyeste virustyper. Den laver også memory scan og kontrollerer vedhæftede files i e-mails. Bedre kan det næsten ikke være.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 40 point
Dato : 18-03-02 19:25

Hejsa

MCaffee er ikke lige verdens bedste antivirus program, så jeg vil anbefale avp, det kan hentes på :

www.avp.ch

Det har fundet ALLE vira, som der er forsøgt komme ind ad bagvejen hos mig, og dette hvor Norton antivirus og MCafee gav op.

Og samtidig har du ikke det problem, at dette program kalder op... dvs., det er utroligt let at slå fra og programmet bruger ikke ret meget hukommelse....

held og lykke til