/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Problemer med datakabel 3510i!
Fra : ___Bgt___
Vist : 208 gange
179 point
Dato : 10-09-03 16:27

Jeg har lige købt et datakabel hos www.cellshoppen.dk.

Jeg kan godt få forbindelse til min telefon med det, men med det samme jeg begynder at hente eller overføre mister jeg forbindelsen eller den kommer med en fejl.

Det sker når jeg f.eks. henter min telefonbog så når den at hente 4-5 så mister den forbindelsen og kommer med en fejl, eller når jeg prøvet at overføre en fil som et spil kommer der altid en fejl.

Jeg har prøvet med flere forskellige programmer, men intet hjælper. Mit kabel sidder 100 % som det skal, er der nogen der ved hvad der kan være galt?!?

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-09-03 20:10

Hej ___Bgt___

Umiddelbart lyder det som om dit kabel er defekt. Jeg syntes du først skal prøve og se hvordan det kører fra en anden computer. Du kender måske en som gerne vil hjælpe. Hjælper det ikke skal du prøve med en anden 3510i, hvis du har mulighed for dette. Endelig skal du sikre dig at det kabel du har købt rent faktisk passer til en 3510i og ikke kun til en 3510, det er der nemlig nogle af kablerne der gør. Virker intet af ovenstående, kan vi vist roligt sige dit kabel er defekt og du skal så henvende dig til butikken og forlange at få et nyt/andet.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ___Bgt___

Dato : 11-09-03 20:40

Datakabel Nokia 3510/3510i så det skulle passe.

En af mine venner har også en 3510i så jeg smutter over og prøver på hans computer på hans telefon imorgen

Kommentar
Fra : ___Bgt___

Dato : 11-09-03 20:41

Datakabel Nokia 3510/3510i så det skulle passe.

En af mine venner har også en 3510i, så jeg smutter over og prøver på hans computer og på hans telefon imorgen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 11-09-03 20:47

jeps, prøv det.

Kommentar
Fra : Hended

Dato : 13-09-03 10:07

hmm...
hvis det ikk' virker så prøv at se om det sider helt fast på mobilen.
Eller prøv at presse de der små dioder ind i telefonen hele tiden når du overfører.